آشنایی با مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول

تور استانبول- استانبول شهر خرید است ، حتی اگر قصد خرید نداشته باشید حراجی ها و پوشاک متنوع و مارک مراکز خرید این شهر شما را وسوسه خواهد کرد مراکز خرید استانبول هرکدام یک شهر کوچک هستند که هر چیزی می توان در آنها پیدا کرد یکی از مراکز خرید مهم استانبول مرکز خرید آتاکوی پلاس می باشد .
منطقه آتاکوی استانبول در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول ، در قسمت اروپایی واقع شده است . منطقه آتاکوی در سالهای اخیر بسیار گستره شده است و مجتمع های مسکونی زیادی در این منطقه ساخته شده است که جمعیت این منطقه را چندین برابر نموده است . مرکز خرید اتاکوی پلاس به دور از سر و صدای شهر در سال ۲۰۱۰ در این منطقه افتتاح شده است . این مرکز خرید دارای تراسی رو به دریای مرمره است که برای همه بازدیدکنندگان بسیار جذاب می باشد .
مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول با ۱۴۰ فروشگاه در فضایی به مساحت ۲۳٫۰۰۰ متر مربع افتتاح شده است و بیشتر شامل فروشگاه های لباس ، لوازم و وسایل ورزشی و وسایل الکترونیکی میباشد . اگر در مناطق آتاکوی و یا باکیرکوی شهر استانبول اقامت دارید دسترسی به این مرکز خرید برای شما بسیار راحت میباشد و در غیر این صورت میتوانید از سرویس های رایگان این مرکز خرید از مناطق مختلف شهر استانبول استفاده نمایید . در این مرکز خرید ، پارک بازی کودکان ، سینما و تعداد زیادی رستوران نیز برای استفاده قرار دارد و از دیگر امکانات آن میتوان به داروخانه و اماکنی برای واکس زدن کفش اشاره کرد .


اطلاعات مرکز خرید آتاکوی در استانبول
آدرس مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول : Ataköy Konakları, Adnan Kahveci Bulvarı, ۶ . Kısım,Ataköy – Istanbul
وب سایت مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول : www.atakoyplus.com
ساعت کار مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول : ۱۰ صبح الی ۱۰ شب