تور استانبول و خرید از خیابان بغداد استانبول

تور استانبول- مرکز خرید خیابان بغداد استانبول در بخش اسیایی استانبول قرار دارد که برای گردشگران تور استانبول بسیار حائز اهمیت است . خیابانی به طول 14 کیلومتر که به موازات دریای مرمره کشیده شده است از محله kiziltoprak در کادیکوی شروع شده و از محلاتی مانند kucuk yali/ maltepe/ bostanci گذشته و تا cevizli امتداد دارد.
خیابان بغداد از لوکس ترین خیابانهای استانبول است که مملو از مغازه ها و رستوران کافه بار و .... میباشد .شبهای خیابان بغداد استانبول بسیار شلوغ بوده جوانان با ماشینهای مدل بالا دراین خیابان جولان میدهند.
خیابان بغداد استانبول مانند خیابان استقلال بسیار تماشایی و از دیدنی های استانبول است مخصوصا که اخر هفته ها مملو از جمعیت میشود.

خیابان بغداد در ترکیه یکطرفه است و بهترین مارکهای دنیا در این خیابان نمایندگی دارند برای رسیدن خیابان بغداد باید از تکسیم با اتوبوس به کادیکوی رفته و از انجا با دلموش ( ون ) به خیابان بغداد در استانبول بروید البته مسافت رسیدن از کادیکوی تا بغداد بسیار نزدیک است

در صورت تمایل به خرید در یکی از بهترین مراکز خرید استانبول می باشید حتما از بغداد جاده سی استانبول دیدن کنید . میتوان از اسکله امین اونو یا بشیکتاش با فری بوت ( لنج/ کشتی ) به اسکله کادیکوی رفت سپس با تاکسی یا دلموش به خیابان بغداد بروید