تور کشتی کوش آداسی

مي توانيد روزانه با تور کشتي کوش آداسي از تفرجگاه ساحلي کوش آداسي يا جزيره کبوتر که از جاهاي تفريحي کوش آداسي است ، به آبهاي فيروزه اي درياي اژه سفر کنيد . اگر مي خواهيد از روز خود نهايت لذت را ببريد ، يک بليط براي تفريح با تور کشتي کوش آداسي تهيه کنيد ! در طول تور از ? خليج زيبا بازديد مي کنيد و فرصت هاي بسياري براي عکسبرداري از مناظر زيبا خواهيد داشت . در آب هاي زلال و شفاف خليج soguksa ، جزيره clarso و ساحل Baradant شنا کنيد و با شيرجه رفتن از کشتي به دريا بيشترين هيجان را تجربه کنيد . نگران نباشيد جليقه نجات براي بچه ها وجود دارد !
چنانچه اشتهاي شما به دليل هواي مطبوع دريا افزايش پيدا کرد ، انواع نوشيدني و غذا در اختيار شماست . ناهار محلي خود را در کشتي و به صورت فولبرد ، صرف خواهيد کرد . ناهار بيشتر شامل ماهي ، گوشت ، سالاد، برنج و نان ترکي است . در تمام روز از گوش دادن به موسيقي ، رقص در کشتي و همچنين نوشيدن نوشابه و يا نوشيدني هاي محلي لذت خواهيد برد . يکي از تفريحات کوش آداسي تور کشتي است که ميتوانيد آن را در تور ترکيه با ما تجربه کنيد . تور کوش آداسي
تخت حمام آفتاب ، سرويس بهداشتي و ميزهاي بار در کشتي هاي دو نفره موجود است.
تور کشتي از ساعت چند شروع ميشه ؟
ساعت ???? صبح قايق ساحل را ترک مي کند و ساعت ? بعدازظهر برمي گردد. کشتي ها دو طبقه هستند. طبقه اول داراي ميز چوبي غيرمتحرک و صندلي براي ناهار و حس کردن نسيم ملايم است. طبقه دوم بدون سقف است و براي گرفتن حمام آفتاب مي باشد . تورهاي کشتي همه روزه از اول آوريل تا ?? اکتبر ( ?? فروردين تا اول آبان ) برپاست .
منبع: ترکي هتل