منطقه Belek آنتالیا

اين منطقه به عنوان مركزي لوكس و مدرن و محل مناسبي براي استفاده از دريا و گرفتن حمام آفتاب به شمار مي آيد. شهر بلك در فاصله 40 كيلومتري آنتاليا قرار دارد اين شهر كلوپ ملي گلف را نيز در خود جاي داده است. در اين مكان كه با نام بهشت گلف بازان نيز معروف مي باشد علاوه بر امكانات گلف 18 حفره اي و 9 حفره اي شرائط مناسبي براي انجام ورزشهاي آبي نيز وجود دارد. در اين مكان گردشگران اين شانس را خواهند داشت تا از نزديك طعم غذاهاي متنوع تركي را هم بچشند. شب هنگام هم از فضاهاي باز كه براي تفريحات تدارك ديده شده مي توانند لذت ببرند.
منظره زيباي پل بجامانده از دوران سلجوقي كه برروي رودخانه (كپرو) بنا نهاده شده است و در امتداد جاده آسپندوس قرار گرفته از جمله مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه مي باشد. اين جاده در ادامه از مركز جواهرات به سمت تآتر آسپندوس امتداد مي يابد.از تآتر آسپندوس بعنوان يكي از بقاهاي مشهور دوران باستان ياد مي شود و در نگهداري آن نيز سعي بسياري ميگردد. از اين تآتر كه گنجايش معادل 1500 صندلي را نيز دارد هنوز استفاده مي شود. سالن هاي تآتر دكورهاي صحنه ، اكوستيك هاي موجود همه و همه نشان از تبحر معمار در ساخت اين بنا را دارد.
چنانچه از چگونگي تبديل يك قطعه طلا به يك اثر هنري و يا نحوه تراش سنگ هاي گرانبها اطلاعاتي كاملي ميخواهد حتماً از مركز جواهرات آسپندوس ديدن فرمائيد. در مركز جواهرات آسپندوس مي توانيد از نزديك جواهرات را مشاهده نمائيد.در قسمت شمال شرقي آنتاليا و در محل دوراهي Tasagil - تاشاگيل ، Be?konak - باش كناك جاده زيباي ديگري كه در نهايت به پارك ملي و تنگه 14 كيلومتري K?pr?l? -كوپرولو ختم مي شود جلب نظر مي كند. هم چنين بهنگام عبور از اين منطقه پروپيچ و خم كوهستاني شما نظاره گر مناظر زيبا و بسيار رويايي نيز خواهيد بود. تور آنتالیا