مهاجرت به کانادا

براي مهاجرت به کانادا روش هاي مختلفي وجود دارد. مثلا براي مهاجرت مستقيم به کانادا مي توانيد از طريق فدرال و يا استاني اقدام کنيد. در هر کدام از روش هاي مهاجرت فدرال و استاني راه هاي مختلفي براي مهاجرت افراد پيش بيني شده است از جمله مي توان به روش مهاجرت خويشاوندي، متخصصين (افراد ماهر)، سرمايه گذاري، کارآفريني، خوداشتغالي و غيره اشاره کرد. بعضي ها هم اول به صورت موقت براي کار يا تحصيل وارد کانادا مي شوند و پس از آن براي مهاجرت به کانادا اقامت مي کنند.

وب سايت “مهاجران کانادا” حاوي نوشته ها و مقالات متعددي است که مساله مهاجرت به کانادا را از زواياي مختلف بررسي مي کند. راهکارهاي ارائه شده در اين وب سايت مي تواند راهگشاي شما در انتخاب روش صحيح مهاجرت و همين طور موفقيت در تصميمتان شود. نظر به اينکه پيدا کردن ده ها مقاله مرتبط با مهاجرت به کانادا کار آساني نيست، بر آن شديم که در اين صفحه لينک مستقيم مقالات مرتبط با مهاجرت به کانادا را به صورت دسته بندي شده و مرتب منتشر کنيم. شما مي توانيد با کليک کردن برروي هر يک از لينک ها به مقالاتي که مرتبط با سوالات شماست دسترسي پيدا کنيد. پيش از کليک کردن برروي لينک ها پيشنهاد مي کنيم که ابتدا عنوان هاي اين صفحه را خيلي سريع مرور کنيد.

به خاطر داشته باشيد که قوانين مهاجرت مرتب تغيير مي کنند. گرچه تلاش ما بر اين است که نوشته ها را در اسرع وقت بروز کنيم ولي همواره جديدترين و صحيح ترين اطلاعات مربوط به مهاجرت به کانادا در وب سايت اداره مهاجرت کانادا Citizenship and Immigration Canada منتشر مي شود [لينک]. در ضمن حتما بخش “حقوق قانوني و سلب مسؤوليت” وب سايت مهاجران کانادا را مطالعه فرماييد. دست آخر اينکه مرتباً به مقالات اين صفحه اضافه مي شود. 

نکته بسيار مهم: به رغم تلاش ما براي ارائه فهرست کامل و بدون نقصي از اطلاعات لازم درباره مهاجرت به کانادا لازم به ذکر است که لينک هاي ارائه شده در اين صفحه همه اطلاعات لازم درباره مهاجرت به کانادا را ارائه نمي کند. اين فهرست و همين طور مقالات مربوط به آن اطلاعات رسمي مهاجرت نيست و ممکن است حاوي اشتباه باشد يا بروز نباشد