کار و سرمایه گذاری در استرالیا

استرالیا کشوری است که به سرعت در زمینه های مختلف اقتصادی و تجاری در حال رشد و توسعه می باشد . این امر فرصت مناسبی را برای صاحبان سرمایه و صنعت بوجود آورده تا بتوانند سودهای بسیار مناسبی را بدست آورند. اما نکته بسیار مهمی که باید بدان توجه داشت بازار به شدت رقابتی این کشور است.
برای موفق بودن در بازار رقابتی استرالیا باید توانائیهای زیر را داشته باشید:
تسلط نسبی بر زبان (متاسفانه در بسیاری از مشاوره ها اصلا به این نکته اشاره ایی نمی شود در صورتیکه شما حتی اگر تریلیاردر هم باشید باید تسلط نسبی بر زبان انگلیسی داشته باشید).
دارا بودن استانداردهای بین المللی در حیطه کاری خود
مدیریت به روز و کار آمد
آشنایی کامل با مدیریت ریسک و قدرت ریسک پذیری بالا.
در این وب سایت ما اکیدا به متفاوت بودن نحوه کارمان با دیگر وب سایت ها و وکلا تاکید کرده ایم، لذا این اطلاعات دقیق ترین اطلاعاتی است که در زمینه ویزای سرمایه گذاری ارائه می گردد. متاسفانه در بسیاری از سایت ها این مطالب اشتباه بیان گردیده است.

امیدواریم با همیاری گروه وکلای یاسا پروسه شما با موفقیت کامل به اتمام برسد.

اما آنچه در مورد این ویزا بسیار مهم است این است که آیا استرالیا کشوری است که یک ایرانی صاحب تجارت و یا سرمایه (با توجه به ابعاد مختلف فرهنگ بازار و صنعت ما) بتواند در آنجا موفق باشد و از پس هزینه های کمرشکن مختلف اداری و تجاری آنجا برآید. این مسئله ایی است که متاسفانه برخی از مشاوران اصلا بدان توجه ایی ندارند. در این میان بسیاری از افرادی که دارای سرمایه و یا تجارت هستند با وعده و وعیدهای واهی رهسپار دیاری می شوند که هیچ گونه آشنایی با فرهنگ کسب و کار آن ندارند و متاسفانه بعضا با صرف هزینه های بسیار سنگین به ایران برمیگردند.

برای موفق بودن در بازار سرمایه و تجارت استرالیا شما نیازمند به مشاورینی قوی، با سابقه و همراه دارید تا بتوانند شما را به مرحله ایی برسانند که دیگر نگران شکست نباشید.

نکته مهم دیگر این است که ویزاهایی که مربوط به سه گروه صاحبان تجارت و صنعت، مدیران اجرایی رده بالا و سرمایه گذاران است در 2 نوع Sponsored (به این معنی که یکی از ایالات استرالیا اسپانسر شما خواهند بود) و Non-Sponsored که ایالتی شما را اسپانسر نمی کند. همانطور که خواهید دید در صورتیکه شما توسط یکی از ایالات اسپانسر شود شرایط و تسهیلات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت