کدام دیدنی ها و مراکز خرید کوشی آداسی را نباید از دست داد؟

تور ترکيه - کوش آداسي يکي از شهرهاي توريستي کشور ترکيه محسوب مي شود و بيشتر درآمد اين شهر از راه صنعت توريسم مي باشد. از خصوصيات کوش آداسي اين است که هواي آن کاملا مديترانه اي است با تابستان هاي گرم و زمستان هاي نسبتا سرد. توريست ها تقريبا در تمام طول سال به اين شهر سفر مي کنند و از سواحل بي نظير آن لذت مي برند.اما بهترين زمان براي سفر به اين ساحل زيبا اواخر بهار تا اواخر تابستان مي باشد.
مراکز خريد کوش آداسي

اگر در سفر ترکيه، قصد خريد داشتيد، در خارج از شهر کوش آداسي در مسيري که به شهر بدروم ميروند در ناحيه سوکه هم مي توانيد خريد کنيد. فاصله آن از شهر کوش آداسي حدود ?? دقيقه است. در آنجا مي توانيد مارکهايي مثل Adidas,Nike, Benetton, Billabong, Levis را پيدا کنيد.
چنانچه با تور به کوش آداسي سفر مي کنيد برنامه بازديد و خريد از سوکه را از دست ندهيد، مي توانيد از تور ليدر خود درخواست انجام اين تور را داشته باشيد. همچنين دسترسي به سکه از طريق “دلموش” ها امکان پذير است. البته شما بايد ? کورس دلموش سوار شويد تا به اين منطقه دسترسي پيدا کنيد.
معمولا يکي ديگر از برنامه هاي تورهاي مسافرتي بازديد يک روزه از شهر “ازمير” مي باشد. بهترين خريد ترکيه را در سفر به کوش آداسي ميتوانيد از “سوکه” و ” ازمير” انجام دهيد.
مرکز خريد کاله ايچي Kus Shopping Center Kusadasi
از مراکز خريد کوش آداسي مي توان به کاله ايچي اشاره کرد . اين مرکز خريد معروف کوش آداسي به نام کوش واقع در محله کاله ايچي است که سرگرمي هايي نيز براي تمام شب دارد. در خارج از شهر کوش آداسي در مسيري که به شهر بدروم مي روند در ناحيه سوکه آوت لتز است، که در آنجا هم مي توانيد خريد کنيد. فاصله آن از شهر کوش آداسي حدود?? دقيقه است. در آنجا مي توانيد مارک هايي مثل آديداس، نايک، بنتون، ليوايز را پيدا کنيد.
مرکز خريد سوکه Soke Shopping
در بين مراکز خريد کوش آداسي، مرکز خريد سوکه شرايط بهتري دارد.خريد از آوت لت فکتوري بسيار مقرون به صرفه است و در اکثر مواقع بيشتر فروشگاه ها تخفيف هاي با درصدهاي بالا در نظر گرفته اند که مي توانيد بهترين خريدهاي خود را در سفر به کوش آداسي ترکيه از سوکه انجام دهيد و از سفر ترکيه نهايت استفاده را ببريد .
منبع: الي گشت