تحصیل در مدارس آمریکا

آمريکا ( سرزمين فرصتها)، ميتوان گفت که اصلي ترين انتخابها براي مهاجرت و شايد هدف هايي افراد براي بهترين کشورها آمريکا ميباشد. و در اين زمينه سوال هاي زيادي وجود دارد از جمله بهترين دانشگاهها و ارزانترين و بهترين راهها و ممکن ترين راهها براي ورود و براي اخذ اقامت که در زير به بررسي اين راهها و سوالات بر خواهيم آمد.

شايد البته براي رسيدن به اين هدف و اخذ پذيرش و گرفتن ويزاي تحصيلي آمريکا زدن پل در کشورهاي معتبر اروپايي گزينه اي مساعد تر باشد براي ورود به ايالت متحده آمريکا و گرفتن پذيرش در مقاطع بالاتر باشد. 

آمريکا يکي از برترين نظامهاي اموزشي دنيا البته بعد از بريتانيا انتخابي است اکثر خانواده ها براي ادامه ي تحصيل فرزندانشان دارند و البته نکته اي که وجود دارد اين است که هزينه ي تحصيل در اين کشور بالاست و اگر فردي بخواهد از دوران ابتدايي و يا مقاطع بالاتر در اين کشور ادامه تحصيل داشته باشد هزينه اي سنگين در بر خواهد داشت. مهاجرت به آمريکا

نکته ي منفي که در مدارس آمريکا خود نمايي ميکند در مقايسه با کشورهاي درجه يک اروپايي اين است که امنيت در اين مدارس مخدوش است و يا بهتر بگوييم سوپاپ اطمينان کشورهايي نظير انگلستان در آن موجود نيست. البته کالج ها در مقاطع بالاتر گزينه اي است مساعد تر و انتخابي اصلح براي ادامه تحصيل افراد بالاي 16 سال.

جديد ترين منابع و آموزش و پرورش کيفي براي طيف وسيعي از دوره ها ي آموزشي در ايالت متحده، امتيازات بسياري را در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد. هر دانش آموز مشتاق علم آموزي در ايالات متحده مي بايست با ساختار نظام آموزشي اين کشور آشنا باشد. اين سيستم از 12 سال آموزشي از ابتدايي تا متوسطه تشکيل شده است که گذراندن آن براي اخذ پذيرش در هر کالج، دانشگاه،يامدارس الزامي است. لازم نيست اين 12 سال حتماً در ايالت متحده گذرانده شود. بنابراين دانش آموزان خارج ازکشور نيز مي توانند براي آموزش عالي در ايالات متحده اقدام کنند.

با تحصيل در دبيرستان هاي شبانه روزي در آمريکا ورود خود را به بهترين دانشگاه هاي دنيا تضمين کنيد.
دبيرستان در کشور آمريکا به 2 صورت خصوصي و دولتي مي باشد. دانش آموزاني که از ايران مي خواهند در دبيرستان هاي آمريکا ثبت نام کنند مي بايستي در مدارس خصوصي آمريکا که به صورت شبانه روزي است ثبت نام کنند. خوابگاه دبيرستان هاي شبانه روزي آمريکا در داخل مدرسه واقع شده و مجهز به کليه امکانات آموزشي، ورزشي و رفاهي مي باشد. دبيرستان در آمريکا از سن 14 سالگي شروع مي شود که سال 9 و 10 دبيرستان در آمريکاIGCSE وسال 11 و 12IB ناميده مي شود.

آکادميEF در ايالت نيويورک در آمريکا واقع شده و در اين راستا يکي از بهترين کالجها کالج ef ميباشد که در چند شهر معتبر آمريکا از جمله کاليفرنيا و نيويورک و بوستون ميباشد که در سه ترم در سال ارائه خواهد شد. با بهترين امکانات اموزشي با بهره گيري از اساتيد زبده که از جمله حتي در کالجها اساتيدي که تدريس ميکنند داراي مدرک دکتري ميباشند.

براي پرداخت هزينه ي تحصيل به کالجها و پرداخت شهريه افراد تمايل دارند وجه مورد نظر با امنيت و نظارت دقيق به دست کالج برسد و خيال خانواده ها از اين نظر راحت باشد.که ما در اين امر به شما خدمات مطمئن ارائه خواهيم کرد. ازلحاظ نظارت روي فرزندان اين کالجها داراي امکاناتي جهاني هستند . براي مثال براي نظارت بيشتر و بهتر اين کالج ها داراي دوربين هاي فراوان نظارتي بالغ بر بالاي 500 دوربين در کل کالج و کمپس ميباشند.
منبع: ملکپور