سفر به ۷ بندر رویایی پرطرفدار دنیا

دريا، درياچه ها، بنادر و سواحل جزء پرطرفدارترين مکان هاي گردشگري هستند که افراد زيادي را در فصول مختلف سال به خود جذب مي کنند. در اين مطلب نگاهي اجمالي داريم به ? بندر رويايي که شايد شما هم براي گذران تعطيلات خود به آنها سفر کنيد.
?? بندر تريست، اسلووني (Trieste)
اين بندر که در کنار درياچه بلد قرار دارد با ماشين ? ساعت از ليوبليانا فاصله دارد. از جاذبه هاي اين بندر بازديد از دهکده قديمي و بازار ليوبليانا، قايق سواري در درياچه بلد، بازديد از پوستونيا، سواري با قطار و بازديد از غار پوستونيا و بازگشت با کشتي مي توان اشاره کرد.
?? بندر مونت کارلو، فرانسه (Monte Carlo)
اين بندر در جنوب فرانسه واقع شده است. در سفر به اين بندر مي توانيد از شهرهاي نيس و سنت پل دو ونس هم ديدن کنيد. در نيس از کاخ لاسکاريس و دهکده قديمي بازديد کنيد. کليساي ماتيس، مرکز شهر مونت کارلو و قايق سواري لذت ببريد.
?? بندر مالاگا، اسپانيا (Málaga)
در سير و سياحت اين بندر مي توانيد از گرانادا و الهامبرا ديدن کنيد. از اين بندر تا کليساي سلطنتي با ماشين ?? دقيقه راه است. حتي مي توانيد از مرکز ماساژ و اسپا در نزديکي اين بندر بهره ببريد.
?? بندر سيويتاوکيا، ايتاليا (Civitavecchia)
با قطار تا سان پيترو و با تاکسي تا کولوسيوم يک ساعت و نيم راه است. مي توانيد در رم باستان قدم بزنيد و در تاورنا رومانا ناهار بخوريد. دو ساعت در رم رنسانس و باروک پياده روي کنيد. با تاکسي تا کليساي سلطنتي سنت پيترز ?? دقيقه راه است. از ايستگاه سان پيترو با قطار تا اين بندر ? ساعت راه است.
?? کوش آداسي، ترکيه (Ku?adasi)
افسوس، سلچوک و سيرينجه در نزديکي اين بندر هستند. پس اگر تور کوش آداسي تابستان 96 را رزرو کرده ايد اين مطلب را بخوانيد . به افسوس برويد و ? ساعت از آنجا ديدن کنيد.تا سيرينجه ?? دقيقه راه است. ناهار را در سيرينجه بخوريد. تا سلچوک هم ?? دقيقه راه است. از موزه افسوس، معبد آرتميس و خانه مريم مقدس ديدن کنيد.
?? سنت پترزبورگ، روسيه (St. Petersburg)
از خاکريز انگليسي ها تا هرميتاژ ? دقيقه پياده روي دارد. ? ساعت از هرميتاژ ديدن کنيد. ناهار را همان حوالي در رستوراني بخوريد و تا قلعه پيتر و پل با تاکسي برويد. از آن قلعه ديدن کنيد. سپس به بازديد استرلکا و کليساي سنت آيزاک و کاخ يوسوپو برويد. در نوسکي پروسپکت قدم بزنيد. از کانال، تئاتر مارينسکي و پشت صحنه آن ديدن کنيد.
?? بندر ميکونوس، يونان (Mykonos)
سوار قايق خصوصي يا عمومي شويد و به سمت دلوس برويد. از دلوس ديدن کنيد. تا رينيا برويد و با قايق باري به ميکونوس برگرديد. مي توانيد ناهار و عصرانه را در ساحل رينيا يا پسارو بخوريد. از چورا ديدن کنيد و با کشتي يا قايق برگرديد.