حمام ترکی مارماریس

آيا مي توانيد ترکيه را بدون تجربه کردن حمام ترکي مارماريس ترک کنيد؟ يکي از بهترين تفريحات مارماريس ، حمام ترکي است . با تور ترکيه سفر کنيد و از حمام ترکي لذت ببريد . اگر شما فقط يک بار به حمام ترکي برويد ، بازهم ميخواهيد که دوباره برويد. حمام ترکي اعتياد آور است .شما کاملا احساس آرامش خواهيد کرد و پوستتان خالص مي شود.
حمام ترکي مارماريس در تمام طول روز باز است ، اگر شما بخواهيد به حمام ترکي مارماريس برويد ، اگر رزو کنيد ، در هرجا و هر زمان که بخواهيد به سراغتان خواهند آمد. به محض ورود به حمام ، به شما يک کليد براي قفل کمد وسايلتان خواهند داد. همچنين يک جفت دمپايي و يا کفش چوبي در اختيار شما قرار خواهد گرفت. به يک اتاق گرم و مرطوب که با سنگ مرمر پوشيده شده مي نشينيد و آب سرد و گرم را با کاسه هاي فلزي سنتي مخلوط کرده و به روي خود مي ريزيد ، در آن لحظه عضلاتتان شل مي شود و شما از بخار آب لذت خواهيد برد. تور مارماريس
مرکز حمام ( حمام ترکي ) از مرمر پلتفرم مرمر ( سنگ ناف ) پوشيده شده است. اين يک پلتفرم گرم است که براي ريلکس کردن ، نشستن ، دراز کشيدن ، دريافت اسکراب و صابون و ماساژ تعبيه شده است. شما مي توانيد با يک دستکش بلند به نام loofah (ليف) لايه هاي مرده پوست خود را برداريد.سپس يک ماساژ صابون دريافت خواهيد کرد. در اين ماساژ تمام بدنتان را با حباب هاي سفيد مي پوشانند و با استفاده از يک کيسه پارچه اي مالش مي دهند سپس سراسر بدنتان را با يک فشار ملايم در استخوان هايتان ماساژ مي دهند . در نهايت يک دوش خواهيد گرفت . مي توانيد يک حوله پنبه اي ضخيم در اطراف بدنتان بپيچيد و به اتاق سرد برويد . در آنجا با انواع نوشيدني از شما پذيرايي خواهد شد.