شیک ترین بوتیک های ترکیه را بشناسید

تور استانبول- شاید برای شما نیز خرید در ترکیه ، یکی از انگیزه های سفر باتور ترکیه باشد . در ترکیه می توانید بهترین و به روزترین البسه را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید . اجناس ترک از لحاظ مدل مطابق با آخرین مد های اروپا هستند و بسیار ارزانتر از لباس هایی هستند که در اروپا عرضه می شوند . اما اگر مایل هستید بدانید که بهترین و گرانترین بوتیک های استانبول کجا هستند ما لیستی از بهترین بوتیک های استانبول را تهیه کرده ایم . صنعت مد در ترکیه هر روز در حال پیشرفت است و در سالهای اخیر در دنیا حرفی برای گفتن دارد . در اغلب بوتیک های اروپایی میتوانید لباسهای مارک ترک پیدا کنید .

بوتیک پید دوپله استانبول
بوتیک پید دوپله استانبول یکی از لوکس ترین بوتیک های استانبول است . این بوتیک در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است . در اطراف آن یک سری مغازه عتیقه فروشی قرار دارند . اما خود این بوتیک هم کم شباهت به مغازه های عتیقه فروشی نیست . کیف های گران قیمت ، جواهرات ، اشیا. عتیقه و لباس هاس سنتی و قدیمی را می توانید در این بوتیک پیدا کنید .

بوتیک لاستیک پابوچ استانبول
بوتیک لاستیک پابوچ استانبول در خیابان بغداد جاده در منطقه آسیایی استانبول قرار دارد و بوتیک مخصوص آقایان می باشد . علاوه بر البسه های منحصر به فرد ، این بوتیک کفش های مردانه دستساز بینظیر به مشتریان خود عرضه میکند که بسیار هم طرفدار دارد . معروف ترین مارک های لباس های مردانه را در این بوتیک می توانید پیدا کنید .

بوتیک آتلیر ۵۵استانبول
در بوتیک آتلیر ۵۵استانبول که در منطقه کاراکوی در شهر استانبول واقع شده است ، می توانید لباس ، جواهرات ، مبلمان و آثار هنری زیبا و به روز خریداری نمایید . اجناس موجود در این بوتیک مخلوطی از مارک خارجی و مارک های ترک میباشد . این بوتیک کافه شاپ کوچکی هم دارد و به مشتریان خود سرویس قهوه و چای مخصوص ارائه می دهد . این بوتیک یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است .

بوتیک میدنایت اکسپرس استانبول
بوتیک میدنایت اکسپرس استانبول که در خیابان معروف نشان تاشی استانبول قرار گرفته است توسط یک زن و شوهر اداره می شود . این بوتیک علاوه بر کیف دستی های مد روز ، جواهرات و لوازم خانگی شیک ، یک مرکز مد مربوط به بافتنی میباشد . در واقع یک مارک بافتنی نو و در حال پیشرفت میباشد .

بوتیک کاتیا استانبول
بوتیک کاتیا استانبول شما را از هیاهوی منطقه بی اوغلو خیابان استقلال استانبول جدا می کند و شما را به دهه ۱۹۳۰می برد . بوتیک کلاه کاتیا در تمام استانبول بینظیر است . خانم کاتیا صاحب این بوتیک که حرفه دوخت و ساخت کلاه را از مادرش خانم اوا یاد گرفته است و کلاه های بینظر و گران قیمتی برای شیک ترین خانم های استانبول آماده می سازد .

بوتیک اترنال استانبول
بوتیک اترنال استانبول زنانه در منطقه بی اوغلو در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است . معروفیت آن بیشتر به خاطر سبک لباسهایی است که طراحی میکنند . لباس های زنانه با طرح ها و رنگ هایی مخصوص جوانان و با کیفیت عالی و دوخت مناسب را می توانید در این بوتیک مشهور بیابید .طراح اصلی این بوتیک خان گل گوردامار هستند .

بوتیک بیلستور استانبول
بوتیک بیلستور استانبول که در منطقه بی اوغلو درمرکز شهر استانبول واقع شده است از سال ۱۹۹۰در تولید تی شرت و پیراهن مردانه با کیفیت خوب فعال بوده است . از سال ۲۰۰۴ نیز فعالیت خود را به صورت بوتیک شروع کرده است . فضای این بوتیک کاملاٌ شبیه به موزه ها میباشد .

بوتیک بیلدینگ استانبول
با وجودی که در سالهای اخیر مراکز خرید بسیار بزرگ و مدرن در شهر استانبول باز شده است هنوز بوتیک های خیابان استقلال و بی اوغلو و گالاتا بهترین ها هستند . بوتیک بیلدینگ استانبول در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده است و از طراحان ترک در در گالری خود استفاده کرده است و از قطعات جواهر ، نقره و سنگ های قیمتی در طراحی های خود استفاده ی نماید .

بوتیک ماری پاسا استانبول
بوتیک ماری پاسا استانبول در خیابان جهانگیر در منطقه بی اوغلو تکسیم واقع شده است . لباس های توردوزی شده و قلاب بافی شده ، لباس هایی با پارچه های گلدار ، حوله و ملافه های تزیین شده و زیبا ، در کنار اشیا عتیقه و مبلمان کلاسیک در کنار هم در پشت این بوتیک خیاط خانه مربوط به این بوتیک واقع شده است که اگر سفارش ویژه داشته باشید می توانند برای شما انجام دهند .

بوتیک بیمن بلندر استانبول
بوتیک بیمن بلندر استانبول دومین شعبه فروشگاه بیمن استانبول می باشد . دراین بوتیک برترین مارک های لباس را برای خانم ها و آقایان می توانید پیدا کنید . این بوتیک که در منطقه نشان تاشی استانبول قرار دارد علاوه بر البسه ، کفش های راحتی و اسپرت ، دوربین ، لوازم تحریر با بهترین مارک ها را برای فروش عرضه می کند .