تحصیل در رومانی

 مهاجرت تحصیلی به رومانی – اعزام دانشجو به رومانی – وکیل مهاجرت در خصوص تحصیل در رومانی

رومانی یکی از کشور هایی است که برای متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی شرایطی را فراهم نموده که داوطلبین بتوانند براحتی در بهترین دانشگاه های این کشور تحصیلات خود را ادامه دهند. متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی هستند میتوانند برای ادامه تحصیل به کشور رومانی بروند. در کشور رومانی درابتدا نیازی به داشتن مدرک زبان نمی باشید. درکشور رومانی تحصیلات به زبانهای انگلیسی،رومانیایی و فرانسه می باشد. مدارک تحصیلی کشور رومانی در کشورهای انگلستان ،آمریکا و اتحادیه اروپا قابل قبول است ولی وزارت علوم ایران و وزارت بهداشت ایران مدارک فارغ التحصیلان کشور رومانی را تایید ندارد.

هزینه های تحصیل و زندگی در کشور رومانی

هزینه تحصیل در رومانی بستگی به رشته و دانشگاه مورد نظر دارد :

سالانه حدود 4000-5000 یورو می باشد .

و هزینه زندگی در کشور رومانی :

ماهانه حدود 500-600 یورو می باشد.

موسسه حقوقی ملک پور با افتخار آماده ارائه بهترین خدمات مهاجرتی برای متقاضیان می باشد.کسانی که تمایل به ادامه تحصیل در کشور رومانی می باشند می توانند با ما تماس حاصل نمایند تا وکلای مهاجرتی ما شمارا یاری نمایند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی در کشور رومانی:

ترجمه دیپلم و ریز نمرات
ترجمه پیش دانشگاهی و ریز نمرات
پاسپورت
ترجمه شناسنامه
اخذ ویزای تحصیلی کشور رومانی در مقطع کارشناسی ارشد(وکیل مهاجرت به کشور رومانی-اخذ اقامت رومانی )

دانشجویان فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی برای ادامه تحصیل در کشور رومانی میتوانند درخواست خود را به دولت این کشور ارائه دهند.تحصیلات در کشور رومانی با توجه به نیاز نداشتن به مدرک زبان IELTS ، TOFEL ،GRE ،GMAT بستری مناسب برای متقایان تحصیل در این کشور است.تحصیلات در رومانی به زبانهای انگلیسی،رومانیایی و فرانسه می باشد. مدارک تحصیلی کشور رومانی در کشورهای انگلستان ،آمریکا و اتحادیه اروپا قابل قبول است ولی وزارت علوم ایران و وزارت بهداشت ایران مدارک کشور رومانی را تایید ندارد.

هزینه های تحصیل و زندگی در کشور رومانی

هزینه تحصیل :

سالانه حدود 4000-5000

هزینه زندگی:

ماهانه حدود 500-600 یورو

موسسه حقوقی ملک پور با سابقه ترین موسسه حقوقی در امور مهاجرتی راه را برای تمامی دانشجویان ایرانی در تمامی دنیا هموار میسازد.