مجله گردشگری نابرو، دانستی‌های سفر

سفر يکي از سبک‌هاي جذاب زندگي است و گردشگرها از خوش‌شانس‌ترين افرادي هستند که مي‌توانند معناي لذت زندگي را درک کنند. صنعت گردشگري امروزه رشد بسياري داشته و تمام اين پيشرفت‌ها سبب شده تا سفر رفتن تا حدودي راحت‌تر از قبل شود. يکي از اين دستاوردها معرفي مقصدهاي گردشگري در محيط آنلاين است که سبب مي‌شود اطلاعات جامع‌تري از مقصد پيش از حرکت داشته باشيم. مجله گردشگري نابرو يکي از منابع مفيد براي کسب اطلاعات در مورد مقاصد داخلي کشور است.

اگر اهل ايران‌گردي هستيد و نياز به اطلاعات جامع و واقعي از شهرها و روستاهاي ايران داريد، سايت راهنماي گردشگري نابرو مي‌تواند نياز شما را برطرف کند. از جاهاي ديدني جنوب ايران، طبيعت بکر شمال و از ناگفته‌هاي شرق و غرب ايران مي‌توانيد در اين مجله بخوانيد و در مورد آن‌ها بيشتر بدانيد.

درباره مجله گردشگري نابرو بيشتر بدانيم

وقتي وارد سايت مجله گردشگري نابرو مي‌شويد، صفحه‌اي از عکس‌هاي رنگارنگ و تيترهاي ريز و درشت پيش روي شما قرار مي‌گيرد که هرکدام شما را به يک مطلب خواندني و جذاب هدايت مي‌کند. تنوع اقليمي اين مطالب بسيار است و مي‌توانيد هم‌زمان تيتر يک مطلب از جنوبي‌ترين نقطه کشور را کنار مطلبي از مناطق کوهستاني غرب ببينيد.

مجله گردشگري نابرو در تمام نقاط ايران تمرکز کرده و هيچ استاني را از قلم نينداخته است. بالاي صفحه سايت نابرو مي‌توانيد دسته‌بندي‌هاي مطالب را ببينيد. اين کتگوري‌ها شامل طبيعت‌گردي، خيابان‌گردي، بازارگردي، ماجراجويي، آيين و زيارت، تاريخ و تمدن، فرهنگ و هنر و شکم‌گردي است. مي‌توانيد وارد هرکدام از اين کتگوري‌ها شويد و از زاويه جديد اين دسته‌بندي‌ها به مناطق گردشگري ايران نگاه کنيد.

از اهداف بلند مدت و مهم راه‌اندازي مجله گردشگري نابرو، تبديل شدن آن به يک سايت جامع گردشگري داخلي بوده است. به نحوي که هيچ شهر و روستايي در ايران وجود نداشته باشد که جستجوي آن در نابرو بي‌نتيجه بماند. براي رسيدن به اين هدف بزرگ، مجله گردشگري نابرو از يک قانون مهم تبعيت کرده و همين قانون سبب تمايز آن با ديگر سايت‌هاي گردشگري شده است.

ويژگي مهم سايت نابرو

قانون مهم سايت نابرو که آن را از ديگر مجله‎‌هاي گردشگري متمايز مي‌کند، نوشته شدن سفرنامه‌ها به دست گردشگران است. به‌طور مثال وقتي قرار است در مورد روستاي لاويج مازندران مطلبي را در نابرو بخوانيد، شما تجربه‌هاي واقعي يک گردشگر را مي‌خوانيد که به اين روستا سفر کرده و از گوشه‌وکنار آن با خبر است. اين گردشگر از جاذبه‌هاي روستا، مسير دسترسي، فرهنگ مردم اين خطه، خوراکي و غذاهاي آن، سوغات و... براي شما مي‌گويد و مهم‌تر از همه شما را بر اساس تجربه‌هاي خود راهنمايي مي‌کند.

استفاده از گردشگران واقعي به‌عنوان نويسنده در نابرو، سبب شده علاوه‌بر حقيقي بودن مطلب‌ها، کتگوري اين مجله گردشگري روزبه‌روز کامل‌تر شود و در مورد جاهايي از ايران براي شما بگوييم که کمتر سايتي به آن پرداخته است. در واقع مجله گردشگري نابرو تيم بزرگي از نويسندگان اهل سفر است که در سرتاسر ايران قرار گرفته‌اند. اين گردشگران که قلم نوشتن هم دارند، از طبيعت‌گردي، کافه‌نشيني، ماجراجويي در جاذبه‌هاي تاريخ، بازارگردي، بهترين رستوران‌هاي مقصد، جذابيت‌هاي فرهنگ و اقليم و... براي شما مي‌گويند.

همچنين اين نويسندگان علاوه‌بر تجربه‌هاي سفر، به سراغ جاذبه‌هاي شهر يا روستاي سکونت خود نيز مي‌روند و اطلاعات مفيدي را در اختيار خوانندگان سايت قرار مي‌دهند.

بنابراين شما با خواندن مطالب نابرو، پيش از سفر از دانستني‌ها و ناگفته‌هاي مقصد با خبر هستيد. در مجله گردشگري نابرو مي‌توانيد به جاي مطالب خام و تکراري اينترنتي، به تجربه‌هاي واقعي يک گردشگر دسترسي داشته باشيد. مجموعه عکسي که در هر مطلب وجود دارد، ديد کاملي را در مورد مقصد مورد نظرتان به شما مي‌دهد و سفرنامه نابرو را کامل مي‌کند.

جاهاي ديدني جنوب ايران را در نابرو بخوانيد

همان‌طور که گفتيم نابرو روي تمام نقاط گردشگري ايران تمرکز کرده و هر مختصات جغيرافيايي را پوشش داده است. به‌عنوان مثال اگر مي‌خواهيد به يک منبع مفيد در مورد جاهاي ديدني جنوب ايران دسترسي داشته باشيد، پيشنهاد مي‌کنيم که سراغ مجله گردشگري نابرو برويد. در مورد بيشتر جاذبه‌هاي گردشگري اين خطه از ايران، سفرنامه‌هاي ناب و کارآمدي در نابرو وجود دارد و هر روز به تعداد  آن‌‌ها افزوده مي‌شود. بنابراين در مجله گردشگري نابرو مي‌توانيد به فهرست کاملي از جاهاي ديدني جنوب ايران دسترسي داشته باشيد و همراه با گردشگران نابرو به هرکدام از اين جاذبه‌ها سفر کنيد.

تنوع جاهاي ديدني جنوب ايران در نابرو

در مجله گردشگري نابرو مي‌توانيد هرکدام از جاهاي ديدني جنوب ايران را جستجو کنيد تا با جاذبه‌هاي تاريخي، طبيعي، فرهنگي، تفريحي و... هر مقصد آشنا شويد و در مورد هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌هاي آن بيشتر بدانيد. در نابرو از ديدني‌هاي جزيزه هرمز مي‌گوييم و از ساحل فرش تا قلعه پرتغالي‌ها در اين جزيزه سرخ گشت مي‌زنيم. از جاهاي ديدني جزيره قشم و کيش عکس‌ها و مطالب مفيدي را در اختيارتان قرار مي‌دهيم. به سراغ غذاهاي خاص جنوبي مي‌رويم و از فرهنگ زيباي اين مناطق نيز غافل نمي‌شويم.

به بوشهر و بندر سيراف سفر مي‌کنيم و سري هم به چابهار مي‌زنيم. سراغ زاهدان مي‌رويم، در بندر جاسک هرمزگان مي‌گرديم. بندرعباس و آبادان را هم از قلم نينداخته‌ايم و از هرکدام برايتان گفتني‌هاي بسياري داريم.

در مجله گردشگري نابرو مي‌توانيد بهترين سواحل خليج فارس را بشناسيد و درمورد جزيره‌هاي کوچک و بزرگ آن بخوانيد. درباره جاذبه‌هاي اهواز، جاهاي ديدني دزفول، بندر ماهشهر و هر نقطه از جنوب ايران مي‌توانيد در اين مجله گردشگري بخوانيد، ببينيد و بيشتر بدانيد.

با مجله گردشگري نابرو همسفر شويد

براي سفرهاي داخلي تيم نابرو کنار شما هستند و مفيدترين اطلاعات را درباره هر مقصد در اختيار شما قرار مي‌دهند. علاوه‌بر جاهاي ديدني جنوب ايران، در مجله گردشگري نابرو مي‌توانيد از جاذبه‌هاي شمالي کشور نيز مطالب مفيدي بخوانيد. گردشگران نابرو از غرب تا جنوب غربي حاشيه زاگرس را سفر کرده‌اند و گفتني‌ها براي شما دارند. آن‌ها به شهر و روستاي مناطق شرقي نيز رفته‌اند و همچنين مطالبي را از تجربه‌هاي ناب خود در مورد سفر به مناطق کويري و مرکزي ايران در مجله داده‌اند.

مجله گردشگري نابرو با همراهي تيم بزرگ نويسندگان خود و با کمک شما عاشقان سفر، صنعت گردشگري داخلي را زنده کرده است. نابرو اميدوار است که روزبه‌روز پربارتر از قبل شود و تمام نقاط گردشگري ايران را پوشش دهد. ما يک راهنماي آنلاين سفرهاي داخلي هستيم که براي کامل و جامع بودن تلاش مي‌کنيم. با ما عاشق ايران‌گردي خواهيد شد.