غواصی در بدروم

غواصي يکي از تفريحات بدروم است ،اگر تا به حال دنياي زير آب را نديده ايد ، در بدروم شما اين شانس را خواهيد داشت و مي توانيد يک روز سرگرم کننده و به ياد ماندني داشته باشيد. مي توانيد به بررسي زندگي دريايي بپردازيد و يک غواصي خاطره انگيز را تجربه کنيد .
در بدروم با تجهيزات کامل و زير نظر استادان به غواصي خواهيد پرداخت. همچنين وقتي که غواصي نمي کنيد ، زمان زيادي را براي شنا کردن و حمام آفتاب گرفتن داريد . دوستان و خانواده تان که شما را همراهي مي کنند و در تور غواصي شرکت نکرده اند ، مي توانند به تور مهمانان غير غواصي بپيوندند و از همه امکانات به جز غواصي لذت ببرند. تور بدروم
اگر شما تا به حال غواصي نرفته ايد اصلا جاي نگراني نيست ، به مبتدي ها آموزش هاي تئوري و عملي داده مي شود ، پس از آموزش عملي و تمرينات تنفسي بر روي سطح آب ، آنها را در دست هايشان به آرامي به زير آب مي برند. فرود تدريجي با مکث طولاني در هر متر اجازه مي دهد تا غواصان بي تجربه به احساس اعتماد به نفس برسند . در عمق ? متر شما به جايي رسيده ايد که مي توانيد تغذيه ماهي ها را ببينيد ، در حالي که مربي دوم تصاوير و فيلم ( خريد اختياري) از شما ميگيرد . در اين زمان شما به احساس آرامش، اعتماد به نفس رسيده ايد و براي شنا کردن در اطراف جزيره در سطح عميق تر آماده ايد . (حداکثر عمق براي مبتديان ? متر و حداکثر مدت زمان در زير آب ?? دقيقه است)
هنگامي که به سطح عميق تر برويد ، هيچ نگراني به خود راه ندهيد ، فقط زيبايي هاي جهاني که در آن هستيم را تحسين کنيد. غواصان باتجربه مي توانند از سطوح عميق تري ديدن کنند ، بدروم فرصت منحصر به فردي براي غواصان با تجربه براي ديدن غارهاي زيرآبي ، صخره ها و … است. يکي از تفريحات ترکيه غواصي است . اگر با تور ترکيه به بدروم سفر کنيد ، از تور غواصي بدروم لذت خواهيد برد.
منبع: ترکي هتل