مراکز خرید استانبول ترکیه

حتما ميدونين که تور استانبول به خاطر جاذبه ها و مراکز خريد استانبول ، بيش از ساير تورهاي ترکيه طرفدار داره . خيلي ها در سفر به تركيه بخصوص استانبول كه يكي از قطب هاي تجاري محسوب ميشود به دنبال مراكز خريد خوب استانبول هستند كه هم قيمت مناسب داشته باشد و هم بصورت تك فروش بتوان خريد کرد . محاله ايراني ها به ترکيه سفر کنند و سري به بازارهاي اون نزنند . بازارهاي اين کشور علاوه بر برندهاي مطرح دنيا ، پر از پوشاک و لوازمي هستن که قيمت هاي متنوع داره . ممکنه در سفر ترکيه بخواين چيز خاصي خريد کنين ، پس توضيحات زير را ناديده نگيرين :

به دنبال خريد دکوراسيون منزل در ترکيه هستيد؟
نخستين مرکز فروشگاهي دکوراسيون منزل که محدوده وسيعي از فروشگاه‌هاي باکيفيت عالي لوازم طراحي منزل و مجموعه‌اي از فروشگاه‌هاي اختصاصي را شامل مي‌شود مرکز خريد آدرس استانبول است. شما ميتونين در اين مکان بهترين تزييناتو واسه اتاق خوابتون پيدا کنين . در سفر استانبول حتما سري به اينجا بزنين .
قصد خريد سوغات در ترکيه را داريد؟
اگه ميخواين واسه دوستاتون از ترکيه سوغات بخرين هنرهاي دستي، قاليچه‌هاي زيبا، اشياي سراميک، ظروف مسي، برنجي يا حتي قليان از جمله بهترين گزينه‌ها ست که همه به‌راحتي در بازار کاپالي چارشي استانبول پيدا مي‌‌شوند. از ديگر موارد اين بازار لباس‌هاي چرمي است که داراي کيفيت و قيمتي مناسب است. در قسمت غربي اين بازار هم انواع عتيقه‌جات به‌فروش مي‌رسد. بد نيست به اميد يافتن يک گنج قديمي به اين مکان نيز سري بزنيد.
عاشق ادويه هاي ترکيه و کمي شکمو هستيد ؟
بازار ادويه يا بازار مصري ها استانبول از قديمي‌ترين بازارهاي شهره که در منطقه فاتح واقع شده و دومين مجموعه سرپوشيده بزرگ بعد از بازار بزرگه. در اين بازار بوي انواع ادويه مانند دارچين، زعفران، نعناع، آويشن و… فضاي اطراف را عطرآگين کرده است. اگر علاقه‌اي به بازارهاي سنتي و غذاهاي محلي داشته‌باشيد اين محل را از دست ندهند. مرکز خريد تانساش استانبول هم يکي از بزرگ‌ترين فروشگاه‌هاي مواد غذايي ترکيه است. در طبقه اول طيف متنوعي از غذاهاي محلي و خارجي با کيفيت ارائه مي‌شوند .
حراج هاي استانبول در کدام مراکز خريد است ؟

مرکز خريد اليويوم استانبول جايي است که در روز سه شنبه هر هفته در آن حراج زده مي شود. مرکزي که مي توانيد با تراموا و از طريق مسير زيتون بونو در ايستگاه آکا شمسدين به آن برسيد و در طبقات آن بچرخيد و پوشاک و لوازم ارزان قيمتي را بخريد.
منبع: ترکي هتل