جاذبه تفریحی و گردشگری بانکوک

بانكوك كه معني آن شهر فرشته هاست در سال 1782 به دستور شاه راماي اول به عنوان پايتخت بنا شد و اكنون با گذشت بيش از دو قرن، به كلان شهري بزرگ تبديل شده است. بانكوك نظير ساير شهرهاي بزرگ و مدرن دنيا به داشتن ساختمانهاي عظيم، هتلهاي بسيار مجلل، مراكز خريدو نيز فرودگاهي مدرن و بين المللي افتخار مي كند، ضمن آنكه زيبايي بافت و رسوم سنتي خود را حفظ كرده است. تور تايلند

آب وهواي بانکوک ( Bangkok weather )
اين شهر تركيبي از جلوه هاي غربي، شرقي و نيز مدرن و باستاني است. رونماي آن چهره امروزي به خود گرفته است در حاليكه سنتهاي ديرين، همچنان در زندگي روزمره مردم تجلي مي كنند. بنابراين صرف نظر از مدرن شدن آن هنوز امتياز و ارزش خود را جهت نگاهي گذرا به هنرهاي سنتي، معماري، مذهبي و ساير جنبه هاي فرهنگي مردم تايلند، آن هم در بهترين شرايط حفظ كرده است.
در اولين مواجهه با اين شهر با گرماي شديد، آلودگي و لبخندي چون ضميمه‌اي محوناشدني بر چهره‌ تايلندي‌ها روبرو خواهيد شد ابرشهر پرجمعيت‌ترين شهر تايلند با جمعيتي بالغ بر ?? ميليون نفر (شهر و حومه آن) نيز مي‌باشد.

باغ رز بانکوک -تايلند
در ?? کيلومتري بانكوك يكي از ديدني ترين مکان هاي اين شهر، رزگاردن (باغ رز) دركنار درياچه زيبايي قرار دارد. بيشترين جاذبه اين باغ در نمايش هاي فرهنگي تايلند است که شامل بوکس تايلندي، رقص سنتي اين کشور،‌ مراسم عروسي تايلندي، شمشيربازي و نمايش فيل ها مي شود. مساحت باغ رزگاردن حدود ??? کيلومترمربع بوده و و در آن صنايع دستي سنتي کشور تايلند نيز براي گردشگران به نمايش گذاشته شده اند.