هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل مجلل Kervansaray Lara ، با طراحي U شکل خود موجب شده تا تمام اتاق ها از چشم انداز دريا برخوردار باشند. امکانات فوق العاده و ساحل 110000 متري هتل ، تعطيلات رويايي را به ميهمانان نويد مي بخشد.
گردشگاه ساحلي بي نظير هتل Kervansaray Lara ، بناي بسيار شگفت انگيزي ميباشد که توسط آبهاي زلال درياي مديترانه احاطه شده است. تنوع زياد فعاليت هاي روزانه و تفريحات شبانه هتل انتخاب را براي ميهمانان دشوار کرده است.
براي آن دسته از ميهمانان که تحرک و فعاليت را ترجيح مي دهند ؛ چند زمين بازي در هتل Kervansaray Lara ، درنظر گرفته شده ؛ از جمله 2 زمين فوتبال و بسياري ورزش آبي ديگر. ميهماناني که علاقه مند به تفريحات آرامش بخش هستند ؛ ميتوانند سري به استخر آب گرم مجهز و مرکز سلامتي هتل بزنند ، يا اينکه به راحتي در کنار استخر تفريحي دراز بکشند و نوشيدني ميل کنند.
کودکان نيز از اين تفريحات بي نصيب نيستند ؛ استخر و سرسره هاي آبي ، شهر بازي ، زمين بازي و برنامه هاي تفريحي و فعاليت هاي هيجان انگيز از برنامه هايي است که براي بچه ها در نظر گرفته شده است. هتل آي سي گرين پالاس آنتاليا
ميهمانان عزيز مي توانند از غذاهاي خوشمزه ترکي و بين المللي که به صورت سلف سرويس سرو مي شوند ؛ لذت ببرند. غذاهاي متنوع مديترانه اي ، لاتين و آسياي شرق را ميل کنيد و تفاوت غذايي فرهنگ هاي مختلف را دريابيد.
هتل با مرکز شهر آنتاليا 12 کيلومتر و با فرودگاه آن 10 کيلومتر فاصله دارد.
منبع: چه هتلي