مرکز خرید آتاکوی گالریا در استانبول

تور استانبول- معرفی این مرکز خرید مناسب دوستانی است که به دنبال خرید اجناس شیک در استانبول هستند . چنانچه با تور استانبول سفر میکنید حتما به این مراکز خرید سری بزنید .

برای خرید پوشاک و پارچه بهترین نقطه خیابان استقلال، خیابان جمهوریت و خیابان روملی است. خیابان استقلال از جمله معروف ترین خیابان های شهر استانبول است که یک سر آن به میدان تقسیم یا تکسیم می رسد. آخرین دست آوردهای صنعت پوشاک و کیف و کفش به چشم می خورد. مرکز خرید آتاکوی گالریا استانبول در منطقه آتاکوی آک مرکز و مرکز خرید کروسل در منطقه باکرکوی را نیز نباید برای خرید استانبول از قلم نندازین .

اما خرید در استانبول به اینجا ختم نمی شود. مراکز خرید استانبول از جمله پاساژ اطلس، مرکز خرید کاپیتول در بخش آسیایی استانبول، خیابان بغداد و خیابان بهاریه نیز برای خرید حائز اهمیت هستند. بازار صحاف ها که ترک ها با آن صحالفلار و چینار آلتی در منطقه بایزیت از جمله مراکز خرید دیگر است.بازار هرهر مرکز خرید مبلمان و دکوراسیون خانه است. از بازارهای دیگر می توان به بازار روز کوچه چوکورجوما در منطقه جهانگیر کوچه بوبوک حمام در منطقه اسکودار، ایستگاه بازار در منطقه کادیکوی و محله مابین امین اونو نیز اشاره کرد.