كاخ كالكوي آنتالیا

تور آنتالیا- اين منطقه چشم انداز زيبايي را از خليج ، جزاير و قايق هاي بادباني كه در روي آبهاي شفاف به آرامي شناور مي باشند را در معرض ديد بينندگان قرار مي دهد. (كاش – Ka?) در غرب منطقه ككوا قرار گرفته است . اين منطقه از 3 طرف توسط كوههاي اطراف احاطه گرديده است. در اين منطقه اين امكان را خواهيد داشت تا با تاكسي هاي آبي متعلق به ماهيگيران محلي به خليج و يا ساحل هاي زيباي اطراف سفر كنيد. شنا كردن و شيرجه زدن در آبهاي منطقه كاش براي شما بسيار لذت بخش خواهد بود. كاش در قرن چهارم قبل از ميلاد و بعنوان منطقه اي بر عليه (AntiPhellos - آنتي فلوس) بنا نهاده شده است . عليرغم اينكه امروزه بجز مقبره ها ،تابوتهاي سنگي و يك تآتر آثار ديگري در اين شهرنمي توان يافت ، اما شهر هنوز زيبائي خود را حفظ كرده است. در كاش قدم زدن در خيابان و تماشاي مغازه هايي كه اكثراً عرضه كننده صنايع دستي و وسايل چرمي ، لوازم مسي و نقره اي ، لباسهاي كتان و فرش هاي دست بافت مي باشند بسيار مفرح است.
بعد از قدم زدن و احياناً خريدن كردن در طول مسير خود كه مملو از گلهاي زيبا و خاص منطقه درياي مديترانه ميباشد امكان اين را خواهيد داشت تا در يك محل مناسب در زير سايه يك نخل به استراحت بپردازيد. كوههائي كه شهر را احاطه كرده اند ، موجبات ظهور مناطق ديدني ، كافه ها ، رستوران ها ، مراكز تفريحي بسياري را براي گردشگران فراهم آورده است. در اين بين افرادي كه از انرژي بيشتري برخوردار هستند اين شانس را خواهند داشت تا به بلندترين قله منطقه يعني قله (م-ت-كيزلارسيوريسي) با 3086 متر ارتفاع صعود نمايند. بعد از (كيزلارسيوريسي) دومين قله مرتفع اين منطقه با داشتن 3030 متر قله ( Akd?g - آك داغ) مي باشد.اين قله در امتداد جاده زيباي كالكان، ( Kaputa? - كاپوتاش) كه داراي ساحلي منحصر به فرد است قرارگرفته است.در انتهاي اين ساحل زيبا غار فيروزه قرار گرفته است . در نيمه غربي اين منطقه شهري كوچك بنام كالكان قرار دارد كه از روي تپه هاي آن مي توان مناظر زيباي خليج كوچك را نيز مشاهده كرد. اين شهر با خانه هاي سفيد و سنتي و با آن پنجره ها و بالكن هاي مملو از گلهاي زيبا كه همانند آبشاري به خيابانها سرازير گرديده اند به مكاني آرام و دلپذير براي گذراندن تعطيلات تبديل شده است.
خيابانهاي باريك و پيچ در پيچ اين شهر كه مملو از مغازه هاي گوناگون مي باشد به لنگرگاهي بسيار زيبا منتهي ميگردد. سپيده دم و هنگام صبح گردشگران مي توانند با قايق هايي كه از اين لنگرگاهها به سمت ساحل هاي كناري در حركت هستند به خليج ها ي اطراف رفته و ساعاتي را در آنجا بگذرانند.معمولاً در هنگام غروب آفتاب اهالي كالكان از بالكن هاي خانه هاي خود در حين خوردن غذا ، و نوشيدني هاي مورد علاقه خود به تماشاي آمد و رفت گردشگران و قايق هاي آن منطقه مي پردازند.