معرفی چندی از رستورانهای به نام آنتالیا

چنانچه در ایام تعطیلات نوروز برای سفر با تور آنتالیا به این شهر سفر کردید بد نیست از چند رستوران به نام این شهر استفاده کنید و از غذاهای بی نظیر آنها لذت ببرید .

معرفی چند رستوران خوب در آنتالیا
رستوران سراسر فاین داینینگ ( Restaurant Seraser Fine Dining)
رستوران سراسر فاین داینینگ تو قسمت تاریخی آنتالیا تو خانه ای ۳۰۰ ساله قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران های شهر و دارنده گواهی برتری Trip Advisor سال ۲۰۱۳ اس . این رستوران آنتالیا پر از مجسمه های دکوری ، لوازم دست ساز و تزئینات شیک هستش و از مهمانان با صدای دانشین پیانو و باغ های مدیترانه ای پذیرایی میکنه . منوی این رستوران دارای غذاهای بین المللی و ترکیه ای هستش و میتونین طعم پاستای خانگی ، استیک های فیله با سس پنیر چرب، ماهی دلمه شده در برگ مو و دسرهای خوشمزه رو تو رستوران سراسر فاین داینینگ تجربه کنین .

آدرس رستوران سراسر فاین داینینگ : آنتالیا ، کارانلیک ۱۸
رستوران و کافه بیگ شفز (Big Chefs Café and Restaurant)
بیگ شفز از معروف ترین رستورانهای ترکیه اس که ۱۸ شعبه در شش شهر مختلف از جمله آنتالیا داره . اولین شعبه در سال ۲۰۰۷ در آنکارا تاسیس شد و از آن زمان به یکی از رستوران های محبوب برای افراد محلی و گردشگرانی که از ترکیه بازدید میکنن ، بحساب میاد . منوی Big Chefs منویی متنوع از غذاهای ترک و بین المللی هستش و واسه صرف میان وعده ، غذاهای خوشمزه و محلی و صبحانه های بوفه ای ، پیشنهاد میشه .
آدرس رستوران بیگ شفز : آنتالیا ، لار ، محله فنر ۳۰۷

رستوران کلوب آرما (Club Arma Restaurant)
کلوب آرما بخاطر منظره بینظیر و تفرجگاه ساحلیش از معروفترین رستوران های آنتالیا بشمار میاد . این رستوران در اواخر قرن نوزدهم توسط ایتالیایی ها بر فراز شهر آنتالیا ساخته شده و مکان رستوران در طی سال ها برای مصارف متعددی نظیر آسیاب و انبار آرد به کار برده شده . ترکیبی از تاثیرات فرهنگی در طراحی کلوب آرما به چشم میخوره ستون های سنگی نمادی از آنتالیای باستان هستن و آجرها و قوس ها هم نشانی از معماری ایتالیایی !! منوی رستوران کلوب آرما شامل ماهی های تازه ، غذاهای دریایی و مجموعه ای متنوع از غذاهای مدیترانه ای میشه .
آدرس رستوران کلوب آرما : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، جاده اسکله ۷۵

رستوران وانیلا لانج ( Restaurant Vanilla Lounge)
وانیلا لانج تو فاصله ی پنج دقیقه ای با دروازه هادریان که از دیدنی های آنتالیاس ، قرار گرفته . تو رستوران وانیلا میتونین غذاهای مدرن رو در معماری سنتی عثمانی نوش جون کنین . مدیریت این رستوران رو یه سرآشپز بریتانیایی و همسر ترکش بعهده دارن . منوی این رستوران شامل محصولات تازه اس که با ترکیبی از روش های پخت سنتی و مدرن به همراه پیش غذاهایی نظیر کدو تنبل ، نارگیل ، سوپ سنبل هندی ، قارچ وحشی و گوشت ملایم پخته شده سرو میشه .
آدرس رستوران وانیلا لانج : آنتالیا ، بندر قلعه چی ، حسابچی ۳۳

 

رستوران کافه‌ کسل (Castle Café Restaurant)
در رستوران کافه‌ کسل نمایی زیبا از خلیج آنتالیا پیش روی شماس و در حین صرف غذاتون میتونی از تماشای این منظره زیبا لذت برین . این رستوران در بالای تخته سنگی رو به دریا بنا شده و مکانی مناسب برای روزهای گرم تابستان محسوب میشه . منوی رستوران کافه کسل شامل غذاهای مدیترانه ای با پاستاهای متنوع و اسنک های کوچک میشه .