اطلاعات ضروری سفر به بالی

رسيدن به بالي بسيار آسان است.عليرغم آنچه شما تصور مي کنيد سفر به اين قطعه از بهشت زميني پروردگار از انجام يک سفر بين شهري در کشور ما بسيار ساده تر است. شما براي رسيدن به بالي فقط کافيست که گوشي تلفن را برداشته و به يکي از آژانس هاي مسافرتي که معمولاً در روزنامه ها آگهي تبليغاتي دارند زنگ بزنيد. مطمئناً اولين پروازي را که بدست بياوريد اگر صبح روز بعد نباشد، غروب پنج شنبه هفته آينده نيز نخواهد بود؛ اما پرواز به بالي که فقط اندکي يعني حدود ?? ساعت طولاني تر از بلند ترين مسافت هوايي کشورماست معمولاٌ از طريق کشور قطر و با هواپيمايي قطر اير ويز که يکي از خطوط پنج ستاره جهان مي باشد و يا ايرآسيا و پس از توقفي کوتاه در فرودگاه دوحه يا کوالالامپور شما را به سوي جزيره بالي رهنمون خواهد کرد. زمان سفر بين تهران و دوحه حدوداً دوساعت يعني برابر با مدت زمان سفر شما از منزل تا فرودگاه امام تخمين زده خواهد شد. از اين نقطه تا ايستگاه بعدي که شهر سنگاپور يعني پايتخت کشور زيباي سنگاپور مي باشد فقط هشت ساعت زمان لازم است از سنگاپور تا بالي فقط ? ساعت ديگر پرواز خواهيد داشت. اين پرواز شما را از کمربند استوا عبور داده و به نيمکره جنوبي زمين انتقال خواهد داد.

ويزاي بالي
پس از تهيه بليت، پروازي بلند و طولاني حال شما در فرودگاه بالي هستيد و نوبت به تهيه ويزا فرا رسيده است ! ويزاي بهشت ! ولي بهشتي که ويزاي ورود به آن را در دروازه وروديش صادر مي نمايند. پس به اين ترتيب، قبل از اينکه وقت را تلف کنيد بايد به سوي کانترهاي کنترل پاسپورت يعني محل اخذ رواديد ورود روانه شويد. البته قبل از رسيدن به آن نقطه فراموش نکنيد که کارت هاي ورود به اندونزي را که در طول پرواز دريافت نموده، پر و به همراه مبلغ ?? دلار به افسر گذرنامه تحويل دهيد. تور بالي

فرودگاه بالي
فرودگاه بين‌المللي Ngurah Rai بالي در ?? کيلومتري (? مايلي) غرب Denpasar قرار دارد. امکانات آن شامل مغازه‌هاي مختلف، رستوران ها، صرافي هاي متعدد، اداره پست، امکان دسترسي رايگان به اينترنت، دفتر اطلاعات توريستي، آژانس هاي مسافرتي، موسسات اتومبيل کرايه‌اي، مغازه‌هاي متعدد فيري شاپ و استراحت‌گاه‌هاي VIP است. سرويس اتوبوسراني A/P شهر، ارزان‌ ترين راه براي رسيدن به مرکز شهر است و حدوداً هر ?? دقيقه به مرکز شهر تردد دارد. جدول زماني و بليط‌‌‌‌‌ ها از دفتر اطلاعات توريستي در تالارهاي ورودي قابل دسترسي هستند. تاکسي‌ها، تاکسي‌هاي دولوکس و Bemo ون‌هاي کوچک نيز موجود هستند. البته معمولاً مسافرين هتل ها با سرويس هاي خاص همان هتل منتقل مي گردند.