مرکز خرید نشان تاشی در استانبول

بدون شک مرکز خرید نشان تاشی در شهر استانبول ، برای تمام مسافرینی که با تور استانبول به این شهر سفر می کنند ، نامی آشنا میباشد . این مرکز خرید یکی از قدیمی ترین مراکز خرید استانبول است و به علاوه شیک ترین بوتیک های استانبول در این منطقه واقع شده است . اغلب هنرپیشه ها ، خواننده ها و افراد سرشناس استانبول از بوتیک های این خیابان خرید می کنند .

بنابراین پیشنهاد می کنیم برای خرید در استانبول منطقه نشان تاشی را فراموش نکنید . بوتیک های گران قیمت و مارک های معروفی از جمله گوچی ، لویی ویتان ، شانل و غیره همه در این منطقه شعبه فروش دارند و همچنین مارک های ترک و بوتیک هایی که لباس های مجلسی و مارک ترک را می فروشند نیز در این منطقه شعبه دارند . همچنین خیابان نشان تاشی پر از رستوران و کافی تریا نیز می باشد .

citys 3
خیابان نشان تاشی استانبول در منطقه اروپایی این شهر و در خیابان جمهوریت استانبول واقع شده است . این مرکز خرید از یک طرف به میدان تکسیم استانبول از یک طرف به مرکز خرید جواهر استانبول راه دارد . اما در هر کجای شهر استانبول که اقامت داشته باشید ، دسترسی به ان منطقه بسیار راحت است چون از سرتاسر استانبول برای مرکز شهر که منطقه تکسیم میباشد ، وسایل نقلیه عمومی سرویس دارند و به راحتی میتوانید از محل اقامت خود به خیابان نشان تاشی بروید .

به علاوه در اطراف منطقه نشان تاشی تعداد زیادی هتل و آپارتمان اجاره ای قرار دارند .اگر مایل به اجاره آپارتمان در استانبول و یا رزرو هتل در استانبول نزدیک به مرکز خرید نشان تاشی و یا سایر مراکز خرید استانبول می باشید