معرفی هتل آی س گرین پالاس آنتالیا

تور ترکيه هتل ? ستاره آنتاليا از بهترين تورهاي ترکيه است. يکي از شيک ترين هتل هاي ? ستاره آنتاليا هتل آي سي گرين پالاس است . اين هتل وسيع که در ميان باغات سرسبز ريزورت کوندو قرار گرفته، داراي ? استخر مي باشد و رستوران هاي متنوع آن با ? کافه و لژ مخصوص سيگار تکميل مي شود.سالن ورزش، حمام ترکيه اي، سونا و جکوزي براي استراحت مهمانان مهيا شده اند. براي علاقه مندان به اسکوآش و ورزش هاي روزانه نيز امکانات مناسبي فراهم مي باشد .    
  هتل Green Palace آنتاليا يکي از مراکز منحصر به فرد تعطيلات و يکي از هتل هاي زنجيره اي IC مي باشد. هتل آي سي گرين شامل سرويس All inclusive ، آبهاي آبي درياي مديترانه، ساحل اختصاصي، فضاي آرام، باغات گرمسيري زيبا، استخري به مسافت ????مترمربع، برکه نيلوفر آبي، درختان نخل . جنگل کاج احاطه شده که باعث مي شود که شما احساس کنيد در خانه اي در ميان طبيعت و در آسايش هستيد.هتل Green Palace با خدمات پويا و عالي از شما براي زندگي به سبک مديترانه اي به دور از شلوغي شهر دعوت مي کند. فاصله هتل Green Palace تا فرودگاه ??کيلومتر، تا مرکز آنتاليا ??کيلومتر مي باشد.
هتل آي سي گرين پالاس آنتاليا ، در حاشيه مديترانه واقع و اقامت ويژه اي را به همراه امکانات رفاهي گسترده به ميهمانان ارائه ميدهد. ترياهاي متعدد، ? استخر شنا، مرکز آب گرم ممتاز به همراه تفريحات روزانه و شبانه براي تمامي گروههاي سني در اختيار ميهمانان قرار گرفته است. صبحانه، نهار و شام و همچنين بسياري از نوشيدني ها در هزينه اتاق گنجانده شده اند. گزينه اي از رستوران هاي بين المللي، همزمان با اينکه بزرگسالان ميتوانند از امکاناتي نظير ماساژ و حمام ترکي در مرکز آب گرم استفاده نمايند، کودکان نيز ميتوانند با سرسره بازي آبي، بازي و شرکت در باشگاه کودکان سرگرم شوند. تمام ميهمانان از ساحل و ورزشهاي متعدد آبي هتل اي سي گرين پالاس آنتاليا لذت خواهند برد. تماشاي نمايش در آمفي تئاتر به ميهمانان توصيه ميشود. با اين همه امکاناتي که هتل دارد، صرف سفر به هتل به بهترين تفريحات آنتاليا سترسي خواهيد داشت .
در اين هتل آنتاليا درياي زيباي اژه را مي توانيد از روي بالکن اتاق هاي کف موکت شده و مجهز به تلويزيون صفحه تخت، واي فاي رايگان و با تمام امکانات رفاهي مشاهده نماييد.کودکان مي توانند در استخرهاي مخصوص کودکان با سرسره هاي آبي و کلوپ کودکان سرگرم شوند. عصرها نيز انواع برنامه هاي تفريحي، رقص، نمايش هاي کمدي و سرگرمي هاي مشابه براي مهمانان فراهم شده است.
اتاق هاي هتل Green Palace آنتاليا  که از زيباترين هتل هاي آنتاليا ست رو به دريا، باغ با درخت هاي گرمسيري، استخر مي باشد. هتل ? ستاره آي سي گرين پالاس آنتاليا داراي ??? اتاق با ??? تخت مي باشد که شامل : ??? اتاق استاندارد در ساختمان اصلي هتل Green Palace قرار دارد. که در ابعاد ?? مترمربع مي باشد و در همه اتاق ها بالکن يا تراس و تخت اضافه وجود دارد. کف اتاق ها موکت است.
   هتل آي سي گرين پالاس  داراي ? رستوران با منوي سفارشي مي باشد که غذاهاي ژاپني، ترکيه اي و دريايي لذيذي را سرو مي کنند. دو شيريني پزي نيز در طول روز مشغول به سرويس دهي به علاقه مندان به شيريني مي باشند. مهمانان مي توانند از ? کافه ي مجارو استخر نوشيدني سفارش دهند. کافه ي آبميوه و کافه ي رقص هم تعبيه شده است .
رکز SPA ليليوم هتل آي سي گرين پالاس به راحتي شما را از لحاظ ذهني و جسمي آرام مي کند و از روشي در خاور دور بر گرفته شده و اين بخش SPA در فضاي باز واقع شده است به طوري که شما احساس خواهيد کرد که در بالي هستيد. بخش ماساژ خصوصي در فضاي باز شما را به ماساژهاي متنوع دعوت مي کند. متصديان حرفه اي از بالي ارائه درمان جامع براساس سنت ها، آداب و رسوم اندونزي، اثري عميق در شما ايجاد مي کند. همه مراکز انرژي در بدن متعادل خواهد شد و تمام سيستم هاي داخلي بدن با اين ماساژ يکپارچه مي شود. گياهان طبيعي، ريشه ها و اسانس هاي مورد استفاده در انجام ماساژ باعث کاهش تنش در داخل عضلات و افزايش سطح انرژي مي شود و بدين وسيله آرامش ذهني و جسمي فوق العاده اي را ايجاد مي کند.