معرفی هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا

اگر قصد داريد يکي از بهترين سفرهاي عمر خود را تجربه کنيد پيشنهاد ما به شما تور ترکيه هتل ريکسوس پرميوم آنتاليا ست . بهار و تابستان بهترين وقت سفر به آنتاليا ست و هتل ريکسوس پرميوم آنتاليا با داشتن بهترين امکانات آمادگي کامل در پذيرايي از مهمانان خود را دارد . اين هتل بخودي خود شهري مستقل و کامل است . از اقامت در اين هتل که از لوکس ترين هتل هاي آنتاليا ست ، خشنود و راضي خواهيد بود .
هتل ريکسوس پرميوم آنتاليا ، در ?? کيلومتري شهر آنتاليا و ?? کيلومتري فرودگاه آنتاليا واقع شده است . هتل ريکسوس پرميوم آنتاليا (واقع در منطقه بلک) عضو مجموعه هتل هاي زنجيره اي Rixos و يکي از معروف ترين و بهترين هتل هاي ? ستاره آنتاليا ميباشد . هتل ريکسوس پرميوم آنتاليا داراي پارک آبي مجزا و نمايش اختصاصي دلفين است و با دارا بودن بيش از ??? نفر پرسنل و ??? اتاق متنوع تمامي نيازهاي شما را فراهم مي آورد. هتل ريکسوس پرميوم يک هتل ? ستاره سوپر لوکس در شهر بلک در نزديکي آنتاليا مي باشد.هتل با قرار گرفتن در منطقه به وسعت ?????? متر مربع مملو از درختان سرو و ساحلي بطول يک کليومتر، مرکز خريد و خيابانهاي داخل آن و نهايتا امکانات موجود، هتل را به مانند يک شهر کاملا اختصاصي تبديل کرده است.هتل ريکسوس پرميوم در آنتاليا ساحل اختصاصي شني و داراي پلاژ اختصاصي نيز مي باشد و تا لب آب ??? متر فاصله دارد .
اتاقهاي هتل ريکسوس پرميوم در آنتاليا  با بزرگي هاي مختلف هر سليقه اي را پاسخگو مي باشد. ميهماناني که اقامت در ويلاها را بر گزينند از پذيرش سريع، مستخدم و اتومبيل هاي خاص براي تردد در محوطه هتل بهره مند ميگردند.امکانات هتل از قبيل مرکز آبگرم، سونا، حمام ترکي، ماساژ و خدمات درماني نوين مانند ماسه درماني، اتاق باران و اتاق برف خستگي سفر و کار شما را براحتي بدر ميکنند.
  هتل ريکسوس پرميوم درآنتاليا از بهترين هتلهاي ? ستاره است و بالاترين استانداردها به همراه بهترين سرويس ها را ارائه مي کند . از سرويس Ultra-All برخوردار است که شامل صبحانه ، ناهار ، شام به صورت سلف سرويس ،صبحانه دير هنگام ، پذيرايي هايي که در طول روز صورت مي گيرد و کليه نوشيدني ها مانند چاي ، قهوه ، نسکافه ، نوشابه ، آبميوه و ? رستوران در تمام ساعات شب و روز اين امکانات رايگان را در اختيار ميگذارند.
غذاهاي ترکيه اي و آسيايي در آن وجود دارد. کافي شاپ هاي اين هتل نيز انواع نوشيدني را سرو مي کنند که مي توانيد بر روي تراس عمومي هتل ميل کنيد . هتل ريکسوس پرميوم درآنتاليا داراي رستورانهاي گوناگون و متنوعي مي باشد:
•    رستوران اصلي هتل: صبحانه(? الي ??)ناهار(??:?? الي??:??)شام(?? الي??:??)
•    رستوران فرانسوي:صبحانه/ناهار(? الي??:??)شام(??الي??:??)
•    رستوران ايتاليايي:شام(?? الي??:??)
•    رستوران عثماني:شام(?? الي??:??)
•    رستوران چيني:شام(?? الي ??:??)
•    رستوران کبابي:ناهار(?? الي ??:??)شام(?? الي??:??)
•    رستوران آمريکاي جنوبي
•    رستوران روباز فست فود(?? الي ??:??)
•    رستوران ???? شب:شام همراه با برنامه ويژه و زنده(??:?? الي??:??)
شناي دلفين ها و ارتباط انسان با آين موجود اوقات زيبا و خيال انگيزي براي مهمانان مي سازد . اين پارک در فضاي ????? متر مربع ساخته شده و لازم به ذکر است که بزرگترين سرسره آبي با استخر موج در سراسر اروپا را دارا است و داراي ?? سرسره است . آکروبات بازها و رقاصان رقص هاي محلي و ترکي نيز عصرها براي سرگرمي شما برنامه اجرا خواهند کرد.مهمانان مي توانند از زمين بازي اسکوآش، تنيس و بسکتبال استفاده کنند يا از ماساژهاي بدن و صورت و درمان هاي دست و پا بهره ببرند. مي توانيد سفارش دهيد که چاي عصرانه را در يکي از ?? زمين بازي گلف براي شما سرو کنند. پارکينگ و اينترنت واي فاي رايگان همواره در دسترس مهمانان خواهد بود.