هتل‌های محله تقسیم استانبول

تور استانبول- براي اقامت در استانبول، اگر خيلي اهل گشت و گذار هستيد و ترجيح مي‌دهيد از جاهاي ديدني دور نباشيد، بهتر است که در يکي از دو محله‌ي تقسيم يا سلطان‌احمد هتل بگيريد. تقسيم اصلي‌ترين بخش جديد استانبول در قسمت اروپايي و سلطان‌احمد مرکز بخش قديمي در همين قسمت است. هر دوي اين‌ها به مراکز خريد و ديدني‌هاي تاريخي نزديک هستند و هتل‌هايي با سرويس‌هاي متنوع و قيمت‌هاي متوسط دارند؛ ولي براي يک هتل لوکس‌تر با چشم‌اندازي به درياي مرمره، بايد در بخش غربي و اطراف فرودگاه جستجو کنيد.

? هتل آلکوچلار کبان هتل آلکوچلار کبان
هتل «آلکوچلار کبان» (Alkoclar Keban) در قلب استانبول و در ?? متري ميدان تقسيم و خيابان استقلال قرار دارد. اتاق‌هاي هتل که همگي به سبک آرت‌دکو مبله شده‌اند، داراي سيستم تهويه مطبوع، پنجره‌هاي دوجداره، ميني‌بار، صندوق امانات و سشوار هستند. هتل «آلکوچلار کبان» داراي مرکز ماساژ، اسپا و حمام ترکي است و هر روز صبح، بوفه صبحانه‌اي با نمايي پانوراما از شهر و پل بغاز بر روي بام هتل برپا مي‌شود.

? هتل آپارتمان آليون سوئيت هتل آپارتمان آليون سوئيت
هتل آپارتمان «آليون سوئيت» (Alyon Suite) که در ??? متري خيابان استقلال واقع شده، فضايي دنج و آرام دارد و همه اتاق‌هاي آن مجهز به واي‌فاي رايگان، تلويزيون، سيستم تهويه مطبوع و صندوق امانت هستند. هتل «آليون سوئيت» در قلب محله تقسيم است و اطرافش پر از کافه‌، رستوران و مرکز خريد است.

? هتل آوانگارد تقسيم هتل آوانگارد تقسيم
هتل «آوانگارد تقسيم» (Avantgarde Taksim) واقع در مرکز تجاري استانبول است و به خاطر امکانات ويژه‌اي همچون سالن کنفرانس و اتاق‌هاي شيک و مدرنش بسيار مناسب براي اقامت‌هاي کاري است. يک استخر سرپوشيده، جکوزي، سالن بدنسازي، مرکز اسپا و سالن ماساژ و همچنين دو رستوران از ديگر امکانات هتل «آوانگارد تقسيم» است.

? هتل اينترکنتيننتال هتل اينترکنتيننتال
هتل «اينترکنتيننتال» (InterContinental Istanbul) واقع در قلب استانبول و در چند قدمي ميدان تقسيم و مرکز کنوانسيون و نمايشگاه است. اتاق‌هاي هتل «اينترکنتيننتال» داراي سيستم تهويه مطبوع، حمام‌هايي با سنگ مرمر و تلويزيون ال‌سي‌دي است و برخي از اتاق‌ها، نمايي باشکوه از بسفر و ميدان تقسيم دارند. رستوران بين‌المللي «زعفران» يکي از چندين رستوران‌هاي هتل است که با نمايي پانوراما از بسفر، هفت منوي مختلف از بهترين غذاهاي جهان دارد. از امکانات تفريحي ورزشي هتل «اينترکنتيننتال» نيز مي‌توان به استخر روباز، تراس آفتاب و همچنين استخر آب گرم اشاره کرد. علاوه بر اين مهمانان مي‌توانند از سالن ماساژ، حمام بخار اصيل ترکي و سوناي سوئدي نيز استفاده کنند. هتل «اينترکنتيننتال» تا متروي تقسيم پنج دقيقه فاصله دارد و کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مرکز خريد جواهر در سه کيلومتري آن هستند.

? هتل پيک هتل پيک
هتل «پيک» (The Peak Hotel) در فاصله کوتاهي از خيابان استقلال و ميدان تقسيم واقع است و اتاق‌هاي تميز و زيباي آن به تازگي بازسازي شده‌اند و داراي سيستم تهويه مطبوع، ميني بار و حمام اختصاصي هستند. هتل «پيک» داراي اينترنت پرسرعت در تمامي قسمت‌هاست و صبحانه بسيار مفصلي با طعم محلي سرو مي‌کند. متروي تقسيم پنج دقيقه تا هتل «پيک» فاصله دارد و کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سليمانيه در سه کيلومتري آن هستند.

? هتل راديسون بلو پرا هتل راديسون بلو پرا
هتل «راديسون بلو پرا» (Radisson Blu Hotel Pera) واقع در قلب تاريخي استانبول و در چند قدمي خيابان استقلال، کافه‌ها، رستوران‌ها و گالري‌هاي هنري آن واقع است. اتاق‌هاي هتل «راديسون بلو پرا» با دکوراسيوني زيبا و مجلل و مجهز به سيستم تهويه مطبوع، صندوق امانت ديجيتال، قهوه‌ساز و چايي‌ساز، تلويزيون و حمام هستند. شما مي‌توانيد در حالي که روزتان را در تراس هتل و با تماشاي منظره زيباي استانبول و شاخ طلايي آغاز مي‌کنيد، صبحانه‌اي مفصل و شاهانه ميل کنيد. هتل «راديسون بلو پرا» همچنين داراي مرکز اسپا، استخر سرپوشيده، حمام ترکي، سونا، جکوزي و اينترنت پرسرعت در تمامي قسمت‌هاست. هتل تا متروي تونل اسکوئر پنج دقيقه فاصله دارد و کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سليمانيه در سه کيلومتري آن هستند.

? هتل سانتا اتومان هتل سانتا اتومان
هتل «سانتا اتومان» ( Santa Ottoman Hotel) در چند قدمي تقسيم و خيابان استقلال قرار دارد و اطراف آن، تعداد زيادي رستوران و کافه هست. هتل «سانتا اتومان» داراي ?? اتاق است که اکثر آن‌ها، تراسي مشرف به شهر دارند. مهمانان مي‌توانند علاوه بر بوفه مفصل صبحانه، از اينترنت واي‌فاي رايگان و خدمات آرايشگاه نيز استفاده کنند.

? هتل سانتا پرا هتل سانتا پرا
اتاق‌هاي تميز و زيباي هتل «سانتا پرا» (Hotel Santa Pera) به سبک عثماني چيده شده و داراي پنجره‌هايي بزرگ، سيستم تهويه مطبوع، صندوق امانات و واي‌فاي رايگان است. موزه پرا، ميدان تقسيم و برج گالاتا بسيار به هتل «سانتا پرا» نزديک‌اند.

? هتل سناتور تقسيم هتل سناتور تقسيم
هتل «سناتور تقسيم» (Senator Hotel Taksim) در ??? متري ميدان تقسيم و ??? متري خيابان زيباي استقلال قرار دارد. اتاق‌هاي کوچک و زيباي اين هتل به سبک مدرن دکور شده و داراي امکاناتي از قبيل سيستم تهويه هواي مطبوع، حمام اختصاصي و تلويزيون هستند. در همه‌ قسمت‌هاي هتل «سناتور تقسيم» واي‌فاي رايگان وجود دارد. پرسنل هتل بسيار مهمان‌نواز و مودب‌اند و با کمال ميل از مهمانان پذيرايي مي‌کنند.

?? هتل سوئيسوتل هتل سوئيسوتل
هتل «سوئيسوتل» (Swissotel The Bosphorus) از مجموعه هتل‌هاي پيشرو جهان است که در قلب استانبول و در کنار باغي زيبا واقع است و نمايي زيبا به بسفر دارد. هتل پنج ستاره «سوئيسوتل» داراي اتاق‌هاي دلباز و زيبا با دکوراسيوني به سبک سنتي اروپايي، حمامي لوکس و منظره‌اي نفس‌گير از قسمت تاريخي شهر است. از امکانات ورزشي آن نيز مي‌توان به مرکز اسپا، استخر سرپوشيده، استخر آب گرم، سالن ورزش و حتي کلاس‌هاي پيلاتس اشاره کرد. «سوئيسوتل» تا متروي کاباتاش ?? دقيقه فاصله دارد و اطرافش پر از رستوران‌، کافه‌ و مرکز خريد است.

?? هتل گزي هتل گزي
هتل مجلل و زيباي «گزي» (Gezi Hotel Bosphorus) واقع در ميدان تقسيم بوده و فاصله کوتاهي تا ديدني‌هاي خيابان استقلال دارد. اتاق‌ها با کفپوش‌هاي چوبي و حمام مرمري داراي منظره بسفر يا باغ به انتخاب شما هستند. حمام ترکي، سالن ورزش، سونا، استخر و جکوزي از ديگر امکانات اين هتل رويايي مي‌باشند. هتل «گزي» تا متروي تقسيم پنج دقيقه فاصله دارد و کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سليمانيه در سه کيلومتري آن هستند.

?? هتل هيلتون هتل هيلتون
هتل «هيلتون» (Hilton Istanbul Bosphorus) در نيمه اروپايي شهر واقع شده و مشرف به تنگه بسفر است. اتاق‌هاي روشن و دلباز هتل «هيلتون» همگي داراي يک نشيمن اختصاصي هستند و تراسي دلباز به سوي بسفر و يا باغ دارند. پنجره‌هاي بزرگ، سيستم عايق صدا، پرده‌هاي کلفت که اتاق را تاريک‌ مي‌کنند و حمامي از سنگ مرمر يک استراحت دلچسب را برايتان خواهد ساخت. هتل «هيلتون» دو رستوران چيني و لبناني دارد که غذاهايشان محشر است و بوفه صبحانه‌اي که تنوعش انتها ندارد. هتل همچنين داراي يک سالن ورزش شبانه‌روزي با کلاب تنيس و کلا‌س‌هاي ايروبيک، استخر روباز و حمام ترکي است. هتل تا متروي تقسيم ?? دقيقه فاصله دارد و مسجد ايا صوفيه، توپکاپي و مسجد آبي به راحتي در دسترس هستند.