تفریحات مارماریس ترکیه

سپري کردن تور ترکيه در مارماريس ، تجربه اي دلچسب است . تفريحات در مارماريس بسيار متنوع و مهيج است . خط ساحلي زيباي مارماريس با مردم دوست داشتي اش ، غذاهاي تازه و خوشمزه، نوشيدني هاي محلي اي که به راحتي مي تواند در برابر باغ هاي انگور بسياري از کشورهاي اروپايي به رقابت پردازد . مارماريس تابستان طولاني و هواي خوب دارد، در مارماريس عملاً بين ماه مه و اواخر پاياني ماه اکتبر براي مسافرت بهترين زمان است. چندين کشور جهان داراي چنين تنوع فرهنگي مانند ترکيه مي باشد. عرصه اي بيش از دو قاره که ترکيبي از شرق، غرب و مشرق زمين امروزي با روم شرقي باستان، عثماني، روم و امپراتوري هاي فارسي است. ترکيه در کلاس خاصي خود را قرار داده است.

از آنجاييکه مارماريس از شهرهاي توريستي ترکيه است ، اماکن تفريحي مارماريس در جذب گردشگر نقش بسزايي دارد . مارماريس داراي 2 پارک آبي است، پارک آبي آکوا دريم و پارک آبي آتلانتيس که توصيه ما به شما براي داشتن لحظاتي شاد ، پارک آبي آکوا دريم ميباشد. پارک آبي مارماريس که در آن انواع سرسره هاي آبي، استخر براي کودکان، رستوران، بولينگ، ميني گلف، استخر موج و انواع سرگرميهاي مختلف ديگر وجود دارد. تور مارماريس

از تفريحات مارماريس ميتوان به غواصي اشاره کرد . آب درياي مديترانه تميز و آبي است بنابراين زير آب بسيار زيبا و قابل لمس است و غواصي در اين آبها بسيار لذتبخش است . از ديگر تفريحات در شهر مارماريس ترکيه ، پاراسيلينگ که همان پرواز بر فراز درياست البته بايد از قبل اين تور را رزرو کنيد. اسب سواري و تنيس و جيپ سواري از مهم ترين جاذبه هاي گردشگري مارماريس است که ميتوانيد از آنها استفاده کنيد . رافتينگ مارماريس را حتماً تجربه کنيد و لذت ببريد . شب ترکي و حمام ترکي از ديگر جاهاي تفريحي مارماريس است . تور کشتي مارماريس نيز در نوع خود بسيار جالب و قابل توجه ميباشد و تجربه اي منحصر بفرد از زيبايي ها و جذابيتهاي اطراف مارماريس را به همراه خود داراست که حضور درآن را به تمامي دوستداران طبيعت و دريا توصيه ميکنيم (قيمت اين تور در بهار 1391 در حدود 30 تا 40 لير) .

در مجموع تورهاي متنوع ديگري در مارماريس ارائه ميشوند که ميتوانند کل يک هفته تعطيلات شما را پوشش دهند، البته توصيه ما اين است که تمامي اوقات خود را با حضور در اين تورها پر نکنيد و فرصت کافي براي حضور در هتل و استفاده از زيبايي هاي شهر را نيز براي خود قائل شويد. ديگر تورهاي مارماريس به شرح زير ميباشد :
1-شبهاي ترکي
2-جزيره کلئوپاترا
3-کواد سافاري (Quad Safari)
4-ساحل لاکپشت ها و داليان
5-حمام ترکي
6-پاموکاله ( از عجايب هفت گانه جهان)
7-افسوس (Ephesus)
8-تور غواصي
9-تور ماهيگيري
10-تور روستا گردي
11-تور جزيره رودس (نياز به ويزاي شنگن دارد)
12-شام در کشتي