دنیای زیر آب پاتایا

بزرگ ترين و مدرن ترين آکواريوم آسيا، «دنياي زير آب» پاتايا است. اين آکواريوم تونلي است که زيرآب قرار دارد و مملو از گونه هاي نادر و کمياب جانواران و گياهان دريايي است. در آکواريوم بزرگ «دنياي زير آب» پاتايا، بيش از 4 هزار موجود آبزي در 200 گونه متفاوت زندگي مي کنند. در اين آکواريوم تقريبا هر نوع موجود درياي همچون کوسه هاي سرفلشي تا انواع خطرناک آنها و شيرماهي هاي زيبا را مي توان ديد.
در ابتداي اين آکواريم، يک استخر سنگي وجود دارد که محل زندگي گربه ماهي هاي وحشي است که به آرامي در کنار هم شنا مي کنند. اين گربه ماهي ها بسيار بي خطرتر از انواع ديگر خود در اقيانوس ها هستند. در کنار آنها انواع ديگري از ماهي ها همانند «خيارهاي دريايي» نيز وجود دارند. تور تايلند
تونل هاي اين آکواريوم به گردشگر احساس بودن در اقيانوس واقعي را القا مي کنند. اين که مي توان اين همه به انواع ماهي ها و جانوران دريايي نزديک بود، احساس بسيار خوبي به انسان مي دهد. اين تونل آبي بسيار جذاب از شيشه آکريليک بسيار ضخيم ساخته شده است و در برابر فشار آب و امواج استقامت کافي را دارد.
در «دنياي زير آب» حوضچه هاي مختلفي نيز همچون، حوضچه کوسه ها، سمور دريايي و حوض هاي جزيره نما و صخره مانند است. گردشگران مي توانند با لباس غواصي در کنار لاک پشت ها و ديگر حيوانات دريايي شنا کنند.
«دنياي زير آب»، بزرگ ترين آکواريوم آسيا است و در جولاي سال 2003 ميلادي ساخته شده است. هزينه ساخت اين آکواريوم، حدود 9.5 ميليون دلار آمريکا بوده است.