مهاجرت به کانادا از طریق اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی

همان طور که می دانید یکی از روش های اخذ اقامت دائم کانادا داشتن سوابق تحصیلی در کانادا می باشد. شما عزیزان می توانید با اقدام از طریق اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی و اتمام مقطع تحصیلی مورد نظر در یکی از دانشکده های کانادا برای نیروی با تجربه کانادایی اقدام و موفق به اخذ اقامت دائم کانادا شوید. بدیهی است که در این روش علاوه بر یادگیری زبان در محیط، نه تنها با جامعه کانادایی آشنا خواهید شد بلکه سوابق تحصیلی کانادایی شانس شما را در بازار کار دوچندان خواهد کرد.

دانشکده ی هنر ونکوور The Art Institute of Vancouver که برای پنجمین سال متوالی، جزء ۱۰ دانشگاه برتر بریتیش کلمبیا معرفی شده است، یکی از شعبه های دانشکده هنر امریکا در ونکوور می باشد و با ارائه ی رشته هایی چون طراحی گرافیکی، طراحی وب سایت، برنامه نویسی بازی و رشته های متعدد دیگر، زمینه ای جهت رشد نبوغ برای افراد مستعد بوجود آورده است. این شعبه دانشکاه در سال ۲۰۰۲ افتتاح و از سال ۲۰۰۳ تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است.
شایان ذکر است که شاخه های تحصیلی گوناگون در این دانشکده، امکان یادگیری کاربردی علم، همگام شدن با خلاقیت و هنر مدرن دنیا و کسب اطلاعات کامل و جامع در هر رشته تحصیلی به منظور ورود به بازار کار را برای شما فراهم می سازد.
رشته های تحصیلی این دانشکده برای مقطع کارشناسی ۱- طراحی داخلی، ۲- طراحی گرافیک ۳- برنامه نویسی بازی های کامپیوتری می باشد.
ارائه ی آیلتس آکادمیک با نمره ۶ مزیتی برای شما خواهد بود اما در صورت عدم ارائه ی این مدرک، می توانید با گذراندن یک دوره ۳ ماهه زبان انگلیسی در این موسسه، فقدان این مدرک را جبران نمایید.