مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

يکي از راه‌هاي دريافت اقامت کانادا، برنامه سرمايه گذاري و کارآفريني است. اين برنامه جهت توسعه و توليد اشتغال در کانادا با جذب سرمايه، افراد با تجرب? تجاري و توان مديريتي به وجود آمده است.

اگر شما نتوانسته‌ايد از راه‌هاي ديگر به خاطر سن بالاي ?? سال و مشمول شدن به سربازي فرزند پسر و نداشتن آيلتس ?به بالا و... به کانادا مهاجرت کنيد، مي‌توانيد از طريق مهاجرت سرمايه گذاري و کارآفريني که در زير بيان شده است، ويزاي اقامت دائم که به پاسپورت کانادايي مي‌رسد، دست پيدا کنيد.

سوالي که بسياري از هموطنان از ما تلفني يا از طريق فرم ارزيابي يا وبلاگ پرسيده‌اند، اينست که کدام کشور ارزان‌ترين و سريع‌ترين راه مهاجرت را دارد، چون معمولا با بسياري از وکلا صحبت نموده‌اند و با حجم انبوهي از اطلاعات مواجه شده‌اند که تصميم گيري را برايشان سخت نموده است، ما در زير دلايل مهاجرت به کانادا را براي اين دسته از سرمايه گذاران بيان مي‌کنيم:

الف- کانادا در حال حاضر ارزان‌ترين روش مهاجرتي را از طريق استاني دارا مي‌باشد، اگر مقايسه کنيم، مي‌بينيم که: در حال حاضر مهاجرت سرمايه گذاري استراليا حدود ??? هزار دلار، آمريکا بين ??? تا يک ميليون دلار (که با احتساب پرداخت حقوق ?کارمند طي ? سال اين رقم به دوبرابر مي‌رسد) و ويزاي اتحاديه اروپا (مجارستان و بلغارستان و..) در حدود ???هزار يورو مي‌باشد. کانادا با سپرده گذاري ???هزار دلاري (برمبناي دلارکانادا) روشي سودمند خواهد بود.

ب- شما و خانواده‌تان در کانادا از بيمه خدمات درماني رايگان تا آخر عمر برخوردار خواهيد بود. البته اگر مشغول به کار شويد، مي‌توانيد بيمه درمان کامل دندان را داشته باشيد.

ج- تمام فرزندانتان از تحصيل رايگان برخوردار خواهند بود. بسياري از دانشگاه‌ها به شما بورس و وام (اگر مقيم باشيد و نه دانشجوي بين المللي International Student) تعلق مي‌گيرد. در حال حاضر مثلا تحصيل در رشته فيزيک در دانشگاه کونکورديا در شهر مونترال براي يک فرد مقيم رايگان و ماهيانه ??? دلار کمک تحصيلي به فرد داده مي‌شود.

ه- تعداد زيادي از ايرانيان در شهرهاي تورنتو، ونکوور، مونترال، ساسکاچوان، کلگري و نيوبرانزويک زندگي مي‌کنند.