تحصیل در آمریکا بدون نیاز به مدرک زبان

تمامي دوستداران تحصيل در آمريکا يکي از موانعي که بر سر راه خود ميدانند به دست آوردن مدرک زبان مانند آيلس يا تافل و جي آر اي و جي مت ميدانند . ما در اين مقاله ميخواهيم اين موضوع را توضيح دهيم که چگونه ميتوانيم بدون داشتن اين مدارک براي دانشگاه هاي آمريکا پذيرش بگيريم. در ابتدا مختصري از چگونگي تحصيل در آمريکا را توضيح ميدهيم و سپس به بررسي روش ها و دانشگاه هايي ميپردازيم که بدون مدرک آيلس ميتوان از آنها پذيرش را دريافت نماييم. مهاجرت به آمريکا

تحصيل در امريکا به واسطه قدمت دانشگاه هاي ممتاز در سيستم آموزشي آمريکا و امکانات بسيار ويژه اي که کشور آمريکا در اختيار دانشجويان خارجي براي تحصيل در آمريکا قرار مي دهد، همواره کانون توجه علاقه مندان به تحصيل در مراکز معتبر علمي و همه افرادي که متقاضي اخذ اقامت و يا گرين کارت آمريکا بوده اند، بوده است. دانشگاه ها ومراکز آموزشي آمريکا سرآمد دانشگاه هاي برتر دنيا هستند و تقريبا تمامي رشته هاي دانشگاهي را پوشش مي دهند. نظام آموزشي آمريکا با دوره کارشناسي 4 ساله ، دوره کارشناسي ارشد 2 ساله و دوره دکتراي 3 تا 5 ساله همراه است.

متقاضيان تحصيل در مقطع ليسانس در کشور آمريکا مي بايست با در دست داشتن گواهي مبني بر اتمام 12 سال تحصيل دوره هاي دبستان و دبيرستان (يعني مدرک پيش دانشگاهي در ايران)مي توانند جهت اخذ پذيرش در دانشگاه هاي کشور آمريکا اقدام نمايند.

داوطلباني که آخرين مدرک تحصيليشان مدرک ديپلم ايران مي باشد مي توانند با گذراندن دوره پيش دانشگاهي خود در کشور آمريکا وارد دانشگاه شوند.

براي اخذ پذيرش از دانشگاه هاي کشور آمريکا ،اخذ نمره 6 در آزمون آيلتس و يا نمره هاي مشابه در آزمون تافل الزامي است ولي داوطلب مي تواند دوره هاي آموزش زبان انگليسي را در کشور آمريکا و قبل از شروع دوره هاي دانشگاهي خود سپري کنند. اين موضوع بسيار مورد توجه دانشجويان و علاقه مندان به تحصيل در آمريکا ميباشد زيرا ميتوانند يکي از بهترين دانشگاه هاي کشور آمريکا دانشگاه تجارت HULT BUSINESS SCHOOLميباشد.

رويکرد پيشروانه دانشگاه هالت در ارائه آموزش تجاري کاربردي و مفيد، رشته هاي مقطع کارشناسي را در اين دانشگاه براي دانشجوياني که به دنبال رشد در محيط تجارت بين الملل هستند، جذاب کرده است.

شايد بهتر است اين گونه بگوييم که رويکرد اين دانشگاه با بسياري از دانشگاه هاي ديگر متفاوت ميباشد.دانشگاه برنامه اي دارد با عنوان “پويايي جهاني”، که در قالب آن، دانشجو مي تواند در يکي از شعبه هاي اين دانشگاه در يکي از کشورهاي جهان ثبت نام کنيد و سپس، سه ماه در دو شعبه ديگر اين دانشگاه درس بخوانيد. براي نمونه، شما مي توانيد در شعبه دانشگاه هالت در بوستون ثبت نام کند، و سپس از شعبه آن در لندن يا سائو پائولو، به شعبه آن در شانگهاي سفر کند. و نيز همچنين مي تواند نخست به شعبه سان فرانسيسکو منتقل شود و از آنجا به دوبي يا نيويورک برود. در واقع ميتوان بدون واسطه، پر رونق ترين اقتصادهاي جهان را بررسي کرد و از نزديک، رويه هاي مختلف بين المللي را مشاهده کرد. (مشاره جهت اخذ پذيرش تحصيلي در آمريکا، اقامت تحصيلي در آمريکا را از موسسه حقوقي ملک پور دريافت نماييد)

از لحظه اي که شما در دانشگاه هالت پذيرش بگيريد تا پايان فارغ التحصيلي، کارکنان اين دانشگاه ها در هر قدم همراه شما خواهند بود. گروهي متعهد و با تجربه از افراد حرفه اي در بخش هاي مختلفي همچون استخدام، پذيرش، مهاجرت، خدمات دانشجويي، و خدمات اشتغال تلاش مي کنند که تجربه شما در دانشگاه هالت، بدون نگراني و دغدغه باشد.

در رتبه بندي دانشگاه اکونوميست، دانشگاه هالت در آمريکا رتبه 21 و در سراسر جهان رتبه 31 را در اختيار دارد. اين دانشگاه در رتبه بندي روزنامه فايننشال تايمز، رتبه 57 جهاني را در اختيار دارد. اين دانشگاه در رتبه بندي روزنامه فايننشال تايمز در زمينه تجارت بين الملل، تجربه بين المللي، پويايي بين المللي، دانشگاه هاي بين المللي و هيئت علمي بين المللي، جزو 10 دانشگاه نخست دنيا به شمار مي آيد.
منبع: ملکپور