دهکده زیبای چیرالی منطقه کمردر آنتالیا

افرادی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند بیشتر وقت خود را به تفریح اختصاص میدهند درست برعکس افرادی که تور استانبول را انتخاب می کنند و بیشتر وقت خود را در مراکز خرید سپری می کنند . یکی از تفریحات آنتالیا ، بهره گیری از طبیعت زیبای این استان ساحلی ترکیه است . از جمله مناطق طبیعی و زیبای آنتالیا ، دهکده چیرالی ست که ساحل تمیز و طولانی اش ، گردشگران بسیاری را جذب می کند .

دهکده چیرالی در منطقه کمر واقع شده است . کمر معروفترین تفریحگاه ساحلی ترکیه در دریای مدیترانه می باشد و در استان آنتالیا واقع شده است . نام کمر از دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده ، گرفته شده است . کمر شهری توریستی ست که دارای هتل های مجلل ، رستوران ها ، کافه های متعدد ، سواحل زیبا ، ویرانه های تاریخی و البته بازارهای جذاب می باشد . آب و هوای این شهر معتدل می باشد و تابستانی طولانی دارد .
دهکده چیرالی دهکده ای در جنوب غربی استان آنتالیا در نزدیکی الیمپوس است که یکی از دیدنی های آنتالیاست ، واقع شده است . این دهکده زیبا دارای حدود ۳٫۵ کیلومتر ساحل جدا از هم است . همچنین در نزدیکی سیرالی ، رودخانه ها و نهرهای زیبا و بکری وجود دارد که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده و هرساله افراد زیادی که به آنتالیا سفر کرده اند برای دیدن این دهکده راهی جنوب غربی این استان می شوند تا از زیبایی های این مکان استفاده کنند . یکی دیگر از جاذبه های این ناحیه ، راه لیسیان است که در پارک ملی الیمپوس قرار دارد و این نیز یکی از دیدنی های این منطقه است و می توان با رفتن به سیرالی از این مکان نیز دیدن کرد .

در نزدیکی دهکده چیرالی آنتالیا دریچه های گاز دائمی Chimaeraوجود دارد که برای گردشگران بسیار جذاب است . در مسیر ساحل ، کافه های برای صرف نوشیدنی و قهوه وجود دارد و میتوانید طول آفتاب را در این ساحل مدیترانه تجربه کنید و لذت ببرید . اگر مبدا حرکت شما از کمر باشد ، با اتومبیل حدود یکساعت در راه خواهید بود تا به این روستای زیبا برسید .