روش های باز موجود جهت مهاجرت به کانادا و آمریکا

با توجه به تغييرات فراوان در روش هاي مهاجرتي در چند سال اخير و باز و بسته شدن بسياري از روش هاي مهاجرت به کانادا و آمريکا بر آن شديم که در مطلبي کوتاه تمامي روش هايي که متقاضيان مي توانند در حال حاضر(و يا به زودي) براي مهاجرت به کانادا و آمريکا از طريق آنها اقدام نمايند را نام برده ولينک آن روش بعلاوه توضيحي کوتاه از آن روش را براي شما عزيزان قرار دهيم.

روش خود اشتغالي فدرال: در اين روش نيازي به دانش زبان انگليسي وجود ندارد. طراحان کامپيوتري، کشاورزان، ورزشکاران، هنرمندان، نويسندگان، مترجمان و … مي توانند از طريق اين روش اقدام نمايند
روش تخصصي استان بريتيش کلمبيا: مهندسان، سرمايه گذاران، صاحبان بيزينس و تجارت، پزشکان و داروسازان، صاحبان رستوران ها، هتلداران، هنرمندان و … مي توانند از طريق اين روش در کمتر از يک سال و بدون نياز به ارايه مدرک زبان در هنگام تشکيل فايل، براي خود و خانوادشان اقامت کانادا را دريافت نمايند.
روش پرستار کودکان و يا سالمندان: متقاضياني که داراي دوست و يا فاميلي در کانادا هستند که دوست و يا فاميل آنها داراي فرزند زير ?? سال و يا سالمند بالاي ?? سال بوده و حاضر به همکاري با متقاضي جهت مهاجرت به کانادا باشند، مي توانند از طريق اين روش اقدام به مهاجرت نمايند.
مهاجرت به آمريکا از روش غير تخصصي يا همان EB3: ساده ترين روش مهاجرت به آمريکا بدون نياز به تحصيلات، امتحان زبان و سابقه کار
مهاجرت به کانادا از طريق اخذ پذيرش و ويزاي دانشجويي: اخذ پذيرش از يکي از معروفترين کالج هاي هنر براي افراد داراي ديپلم و بالاتر
روش تجاري بريتيش کلمبيا: اين روش براي افرادي است که داراي سابقه مديريت و يا سهامدار يک بيزينس مي باشند و قصد دارند که پس از ورود به کانادا شرکتي را در اين کشور تاسيس و يا خريداري نمايند.
روش کارآفريني کبک (به زودي): اين روش در ماه فروردين ???? مجددا باز مي شود. اين روش براي افرادي است که داراي سابقه مديريت و يا سهامدار يک بيزينس مي باشند و قصد دارند که پس از ورود به کانادا شرکتي را در استان کبک تاسيس و يا خريداري نمايند
روش تخصصي کبک (به زودي): اين روش در ماه فروردين ???? مجددا باز مي شود. اين روش براي افراد متخصصي است که در ليست مشاغل اين استان قرار مي گيرند. دانش زبان فرانسه از ملزومات اين روش مي باشد.
روش خوداشتغالي کبک (به زودي): اين روش در ماه فروردين ???? مجددا باز مي شود. اين روش براي افرادي است که در شغل هايي که در گروه هاي خوداشتغالي قرار مي گيرند(بيزينس هاي کوچک، هنرمندان، ورزشکاران و …) مي باشد.
روش هاي کبک در ماه فروردين بازگشايي مي شوند. به علت ظرفيت محدودي که براي اين روش ها هر ساله در نظر گرفته مي شود به متقاضياني که قصد اقدام از روشهاي مهاجرتي کبک را دارند توصيه مي شود که از هم اکنون جهت تشکيل پرونده اقدام کرده تا به محض باز شدن روش مورد نظر، پرونده آنها ارسال گردد.