۳ هتل لوکس در مراکش

مراکش کشوري در آفريقا است که مردم آن به زبان عربي صحبت مي‌کنند. اين کشور  داراي هتل‌هاي بسياري است که در اين بين هتل‌هاي اروپايي، هتل‌هاي ? ستاره تا ? ستاره نيز به چشم مي‌خورند. نوع طبقه بندي اين هتل‌ها نيز کمي عجيب به نظز مي‌رسد. در کنار اين هتل‌هاي گوناگون‌، مکان‌هاي مختلفي نيز براي استراحت گردشگران وجود دارد.بيشتر هتل‌هاي مراکش سبک و سياقي عربي دارند و همگي آن‌ها با پليس گردشگري در ارتباط هستند (پليس گردشگري شرايط لازم براي گردشگران را از لحاظ قانوني، گمرکي و موارد مشابه را تامين مي‌کند). بسياري از اين هتل‌ها نيز در مناطق ساحلي قرار گرفته‌اند. هتل‌هاي ? و ? ستاره در فاصله ??? تا ??? متري از دريا قرار دارند و هتل‌هاي ? و ? ستاره نيز در کرانه هاي دريا قرار گرفته‌اند. در مراکش باد از سمت دريا مي‌وزد و اين موضوع باعث مي‌شود که هتل‌هاي ساحلي بيشتر تحت تاثير اين باد قرار بگيرند و به همين دليل، در اطراف آن‌ها گياهان و درختان مختلف مي‌کارند تا از هتل در برابر باد محافظت کند. براي افرادي که بين ?? تا ?? سال دارند، هتل‌هاي خاصي تحت عنوان هتل جوانان ساخته شده است و هتل‌هاي ? ستاره و بالا‌تر از آن نيز داراي استخر آب گرم هستند. اگر قصد سفر به مراکش را داريد يا در حال رزرو تور مراکش نوروز 96 هستيد ، در ادامه همراه ما باشيد.در ادامه اين مقاله ، بهترين هتل‌هاي مراکش معرفي مي شوند:
هتل قصر خمير
هتل قصر خمير در مراکش در روز‌هاي تعطيل به مکاني براي دوست داران يوگا تبديل مي‌شود. هتل مذکور شرايط لازم را براي يوگا در گروه‌هاي ?? نفره مهيا مي‌کند. اين هتل از مربيان آب گرم، تغذيه و يوگا بهره مي‌برد. هتل قصر خمير با فاصله يک ساعته در جنوب اگادير (Agadir) قرار گرفته است. کلاس‌هاي مديتيشن نيز در يک ساحل کويري ?? کيلومتري برگزار مي‌شود که در واقع بخشي از پارک ملي Souss-Massa است. از ساير ويژگي‌هاي اين هتل مي‌توان به يک استخر بزرگ اشاره کرد که در حياط آن قرار گرفته است و اطراف آن را نيز گل‌هاي باشکوه پوشانده‌اند. کلاس‌هاي يوگا نيز در پشت بام هتل برگزار مي‌شوند. گفتني است که اتاق‌هاي هتل قصر خمير توسط نقوش سنتي مراکش تزيين شده‌اند. اين هتل براي افرادي که تمايل دارند بدانند چگونه مي توانند به تناسب اندام مناسب برسند و افرادي که تصميم دارند تغييراتي در رژيم غذايي خود ايجاد کنند، مناسب است. در اين هتل، روزِ ميهمانان با آب ميوه تازه و يوگا شروع مي‌شود. براي صبحانه نيز در اين هتل غذاهايي با رژيم غذايي خاص سرو مي‌شود که بخش عمده اي از مواد اصلي آن‌ها، ميوه‌هاي بسيار زياد است. ميهمانان بعد از خوردن صبحانه نيز مي‌توانند به يک پياده‌روي سنگين بروند. در هتل قصر خمير، بعد از خوردن شام نيز مي‌توانيد يا به کلاس يوگا برويد و يا با مشاور تغذيه صحبت کنيد و البته امکان استفاده از خدمات ماساژ نيز وجود دارد. شام‌هاي هتل قصر خمير بسيار دوست داشتني هستند و با وجود لذيذ بودنشان بسيار سبک بوده و باعث مي‌شوند که گردشگران احساس آرام کنند. سفر يک هفته‌اي به اين هتل مي‌تواند هزينه معادل ???? پوند براي شما داشته باشند که معادل ? هزار يورو است. البته اين هزينه شامل محل سکونت، وعده‌هاي غذايي، خدمات اسپا و کلاس‌هاي ورزشي مي‌شود.
هتل مامونيا لجندري (Mamounia Legendary)
هتلمامونيا لگنداري  بعد از سه سال بازسازي، دوباره شروع به خدمت رساني به مسافران کرده است که در اين مدت ??? ميليارد دلار، صرف هزينه‌هاي آن شده است. در اين هتل جلسات فرانکلين روزفلت و وينستون چرچيل برگزار شده و فيلم آلفرد هيچکاک نيز با نام The Man Who Knew Too Much در اين مکان فيلم برداري شده است. در دفترچه خاطرات اين هتل اسکان افرادي نظير چرلي چاپلين، شارون استون و نوازندگان گروه Rolling Stones نوشته شده است. اين هتل در سال ???? و زماني که مراکش تحت الحمايه فرانسه بود ساخته شده و در واقع ترکيبي بي‌نظير از طراحي عربي و فرانسوي است. ميهمانان اين هتل بعد از گذر از يک سالن با سنگ فرش‌هاي مرمر به حياطي خواهند رسيد که بسيار زيباست و در حياط اين هتل يک استخر بسيار زيبا وجود دارد. ديوار‌هاي داخلي اين هتل بسيار جالب هستند و تصاويري از نوازندگان معروف بر روي آن‌ها وجود دارد. ستون‌ها و تمام بخش‌هاي اين هتل نيز ترکيبي خاص و زيبا دارند. سرآشپز‌هاي معروف در رستوران اين هتل فعاليت مي‌کنند و در باغ Mamounia Legendary نيز مرکزي براي خدمات اسپا در نظر گرفته شده است. در مرکز اسپا ميهمانان مي‌‌توانند بر روي صندلي‌هاي سفيد رنگ استراحت کنند و در کنارشان نيز يک استخر کوچک وجود دارد. در اين بخش شاهد امکاناتي نظير حمام، باشگاه بسيار مدرن و بخشي براي آرايش مو هستيم. تمام لوازم آرايشي و بهداشتي اين هتل نيز توسط برند معروف Shiseido توليد شده‌اند. هتل Mamounia داراي ??? اتاق است که در بين آن‌ها نيز سوئيت‌-آپارتمان‌هاي مجزا به چشم مي‌خورد. در حياط اين مجموعه نيز شاهد ويلاها و استخر‌هاي خصوصي هستيم. هزينه هر روز سکونت ميهمانان در اين هتل از ??? دلار آغاز مي‌شود.
هتل ماندارين شرقي
سال ???? بود که  هتل جديد ماندارين شرقي احداث شد. اين هتل در دامنه کوه‌هاي اطلس قرار گرفته و حدود ?? دقيقه با شهر قرمز (Red) فاصله دارد. شايد بتوان گفت اين هتل ترکيبي است از شگفتي‌هاي شرقي که با ظرافت مراکشي ادغام شده است. در تزييات فضاي داخلي اين هتل از رنگ‌هاي متنوعياستفاده شده است. هتل ماندارين شرقي در مراکش ??? اتاق دارد که تمام آن‌ها داراي يک بالکن خصوصي هستند و ميهمانان در آن‌ها مي‌توانند آرامش کافي به دست آورند و به تماشاي منظره زيباي کوه‌هاي اطلس، نخلستان‌ها و باغ‌هاي باشکوه بپردازند. ميهمانان مي‌‌توانند محل اقامت خود را از بين اتاق‌ها، سوئيت‌ها و بخش بندي‌هاي حياط انتخاب کنند. هتل ماندارين شرقي مراکش داراي رستوران‌هايي است که غذاهاي سنتي سرو مي‌کنند و مشتريان آن‌ها مي‌توانند غذاهاي آسيايي و مديترانه‌اي ميل کنند. مرکز اسپا، سالن کنفرانس، اتاق‌هاي ملاقات، استخر شنا به اندازه ???? متر مربع و قرار گيري هتل در ميان باغ‌هاي زيبا باعث شده که ماندارين شرقي يکي از بهترين‌هاي مراکش باشد.