اوت لت های معروف استانبول، خریدهای ارزان

بدون شک خريد برند‌هاي گران‌قيمت براي همه‌ي مسافراني که با بودجه‌اي مشخص مکاني را انتخاب مي‌کنند، مقرون به صرفه نيست. اوت‌لت استورها گزينه‌هاي قابل توجهي هستند که مي‌توانيد در آن‌ها خريدهاي خوب و مقرون به صرفه‌اي انجام دهيد. مزيت اوت‌لت استورها در اين است که مي‌توان اغلب مجموعه‌هايي از برندهاي مختلف را که در حال حاضر کمي قديمي شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمي‌شوند، با قيمت‌هايي وسوسه‌انگيز و استثنايي خريداري کرد.
امروزه اوت‌لت استورها به بخش جدايي‌‌ناپذير از فرهنگ خريد مردم تبديل شده‌اند. برخي از اشخاص تنها براي سرگرمي از اين مراکز ديدن و خريد مي‌کنند، کما اين که بسياري از افراد به دليل نداشتن توان مالي زياد، براي خريد‌، تنها اين مراکز را انتخاب مي‌کنند. در هر صورت نمي‌توان از رشد روز افزون و اثر زياد اوت‌لت استورها بر اقتصاد جهاني چشم‌پوشي کرد. استانبول يکي از مقاصد محبوب مردم ايران براي سفر است. اين شهر علاوه بر دارا بودن جاذبه‌هاي گردشگري بسيار، مکان مناسبي براي خريد است. اوت لت ها در استانبول مناسب‌ترين گزينه‌ براي خريد‌هاي شما هستند. پس قبل از رزرو تور استانبول نوروز 96 از اين اوت لت ها يادداشت برداريد .اوت‌لت استورهاي استانبول به قدري معروف‌اند که هتل شما در هر مکان از اين شهر باشد، حتما يک مرکز اوت‌لت در نزديکي شما است. در اينجا به معرفي چند اوت‌لت معروف در شهر استانبول مي‌پردازيم.
اوت‌لت آسيا
اين اوت‌لت که در سال ???? ساخته شد، يکي از مراکز خريد معروف در استانبول است. اوت‌لت آسيا ? طبقه دارد که علاوه بر مراکز خريد برند‌هاي معتبر شامل رستوران و مراکز تفريحي نيز مي‌شود. اين مرکز هر روزه از ساعت ?? تا ?? ميزبان شما خواهد بود.
اوت‌لت ايرپورت
در اين مرکز خريد بزرگ مي‌توانيد ??? فروشگاه را براي خريد سوغاتي زير و رو کنيد. فروشگاه‌هاي اين اوت لت همگي نمايندگي برند‌هاي معروف دنيا از جمله برند سارار و ورساچه است. در اين اوت‌لت روباز با سقف متحرک منتظر ديدن فروشگاه‌هاي بسيار شيک باشيد. در اوت‌لت ايرپورت براي رفتن به تمام محوطه‌هاي اطرف سرويس رفت‌وبرگشت وجو دارد. اين اوت‌لت بسيار زيبا در منطقه‌ي اتاکوي استانبول واقع شده است.
اوت‌لت ديپوسايت
اين اوت لت که در منطقه‌ي ايکيتالي استانبول واقع شده، داراي ??? فروشگاه شامل برند‌هايي چون سامسونگ، کوتون و رومن است. ?? رستوران و سالن‌هاي مجهز ورزشي از جمله ديگر امکانات اين اوت‌لت بزرگ است. اين مرکز نيز همه روزه از ساعت ?? تا ?? باز است.
اوت‌لت کاله
اين ساختمان که در سال ???? افتتاح شد شامل ??? فروشگاه به مساحت ???? متر مربع است. برند‌هاي معروفي چون نايک، دفاکتو و آديداس در اين اوت‌لت نمايندگي دارند. اين مجموعه علاوه بر فروشگاه شامل ? بلوک، ? طبقه مسکن، سينما، رستوران و مراکز تفريحي است
اوت‌لت ويا پورت
در نزديکي فرودگاه سابيها گوگچن فروشگاهي واقع شده که مي‌توانيد اجناس با کيفيت و ارزان‌قيمتي را از آنجا تهيه نماييد. در مرکز خريد اوت‌لت ويا پورت ??? فروشگاه وجود دارد که اجناسي چون مبلمان، طلا و جواهر، وسايل آشپزخانه و ساعت و چرم ترک را ارائه مي‌دهند. در اين مرکز يک درياچه‌ي مصنوعي نيز وجود دارد که از جاذبه‌هاي گردشگري استانبول محسوب مي‌شود.
اوت‌لت فکس سيتي
مرکزخريد فکس سيتي يکي ديگر از مراکز خريد اوت‌لت در استانبول است. اين مرکز به دليل دارا بودن فروشگاه‌هاي معتبر، کافي‌شاپ‌ها، فست‌فودها، رستوران‌ها، سالن بولينگ و سينما بسيار مورد توجه بازديدکنندگان واقع شده است.