جزیره کلئوپاترا مارماریس

يکي از جاذبه هاي تفريحي ترکيه ، جزيره کلئوپاترا مارماريس است. اگر مي خواهيد يک روز آرام بخش در يک قايق داشته باشيد و از طبيعت منحصر به فرد به وجد آييد ، به تور جزيره کلئوپاترا مارماريس بپيونديد. تور مارماريس
جزيره کلئوپاترا يکي از تفريحات مارماريس است . جزيره کلئوپاترا يک جزيره ساحلي از شن ها و ماسه هاي صاف و سفيد ابريشمي است . اين شن و ماسه سبب شده است که اين جزيره در موقعيت توريستي ويژه اي قرار بگيرد. اين جزيره بسيار نزديک به مارماريس است . اين شن ها از صدف هاي خالي شده ، ميليون ها سال پيش ، بوجود آمده اند. اين ماسه ها بسيار کوچک و براق هستند. اين ساحل توسط دولت کنترل مي شود ، زيرا مدت زمان زيادي براي تشکيل اين ماسه ها گذشته است و هيچ کس اجازه ندارد وقتي ساحل را ترک مي کند از ماسه ها با خود ببرد، همچنين کسي اجازه پهن کردن حوله خود را روي شن ها ندارد.
يک داستان در مورد اين ساحل بر اساس ملکه کلئوپاترا و مارک آنتوني معشوق ، وجود دارد. براساس اين داستان جزيره کلئوپاترا محل ملاقات ملکه کلئوپاترا و مارک آنتوني ، عاشق او بود . کلئوپاترا مي خواست اين جزيره منزوي را به بهشت مخفي خود را تبديل کند . اعتقاد براين است که مارک آنتوني شن و ماسه هاي سفيد را از مصر براي سورپرايز او آورده است. شن و ماسه جزيره شگفت انگيز است ، راه رفتن روي آن مانند راه رفتن بر روي ابرها است. اين شن و ماسه ها مي تواند هر جاي ديگري در جهان يافت مي شود . باور ديگر اين است که اين شن و ماسه خود را بازتوليد مي کند.
اگر مي خواهيد براي تفريح به ترکيه سفر کنيد ، تور جزيره کلئوپاترا مارماريس را فراموش نکنيد ، براي رفتن به اين تور در ابتدا بايد به حدود ?? دقيقه ( از طريق حومه ) به سمت خليج ” گليبولو ” حرکت کنيد و از آنجا مي توانيد با يک قايق سفر به ياد ماندني تان را آغاز کنيد . قبل از اينکه به جزيره برسيد از ديدن آب هاي زرق و برق دار خليج ، شگفت زده خواهيد شد و مي توانيد شنا کنيد . ناهارتان را در قايق ميل خواهيد کرد. بعد از ناهار به جزيره کلئوپاترا خواهيد رسيد. در جزيره حدود سه ساعت استراحت خواهيد داشت که مي توانيد حمام آفتاب بگيريد و شنا کنيد . سپس از سالن آمفي تئاتر ، معبد ، ديوار باستاني رومي ها ، ديدن خواهيد کرد. با تور ترکيه سفر کنيد و از ديدن اين جزيره زيبا لذت ببريد .