مزرعه تمساح ها دربانکوک -تایلند

در ?? کيلومتري جنوب بانکوک، بزرگترين مرکز پرورش و نگهداري کروکديل ها در جهان قرار دارد که بيش از ?? هزار تمساح را در خود جاي داده است. در اين مرکز که داراي گونه هاي مختلف تمساح آب هاي شور، آمريکاي جنوبي و رود نيل است، همه روزه نمايش هاي متنوعي از اين جانوران به همراه ساير جاذبه هاي حيات وحش براي بازديدکنندگان اجرا مي شود که محبوب ترين آنها فيل سواري است.
تمساح هاي اين مرکز که بيش از ?? سال است در محوطه اي وسيع و کاملا امن نگهداري مي شوند، در اندازه هاي مختلف از چند سانت تا ? متر وجود دارند. محل پرورش تمساح ها در سال ???? به منظور حفظ و تغذيه اين حيوان که در خطر انقراض قرار داشت، ايجاد شد و در طول ساليان بعد به مکاني براي استفاده از گوشت و پوست اين خزندگان خطرناک تغيير يافت. اکنون در اين محل، محصولاتي ساخته شده از چرم يا پوست تمساح از قبيل کيف و کفش، عرضه مي شوند. تور تايلند

شام در کشتي بانکوک -تايلند
سفر با کشتي بر روي رودخانه چائوپرايا در بانکوک، شيوه خوبي براي تماشاي جاذبه هاي ونيز شرق است. اين عنواني است که اروپاييان در مورد بانکوک به کار مي برند زيرا علاوه بر جريان داشتن رودخانه چائوپرايا Chao Phraya در اين شهر، کانال هاي بسياري نيز در آن وجود دارند.
صرف شام بر روي کشتي گراند پرل Grand Pearl در فضاي آرام اين رودخانه و به دور از هيا هو و شلوغي بانکوک، تجربه اي به ياد ماندني براي گردشگران است. اين کشتي شامگاه از لنگرگاه ريورسيتي River City حرکت کرده و پس از صرف شام در نور شمع و همراه با مناظر زيبا، از زير پل راماي هشتم دور زده و به لنگرگاه باز مي گردد.