موزه صنایع هوایی استانبول

اگه به بازدید از آثار تاریخی و موزه ها علاقمند باشین در تور استانبول حتما با کمبود وقت روبرو میشین . موزه های استانبول تعداد و تنوعشون زیاده و براحتی نمیشه ازشون صرف نظر کرد . موزه صنایع هوایی یکی از این موزه هاس . این موزه در منطقه یشیل کوی استانبول قرار گرفته و از موزه های جالب این شهر ترکیه بحساب میاد . اگه به موزه یا صنعت هوایی علاقه دارین حتما به این موزه سر بزنین .
museum_clipart1موزه صنایع هوائی استانبول یکی از موزه های معروف این شهره که در منطقه یشیل کوی استانبول واقع شده . حمل و نقل هوایی از سال ۱۹۲۵ در جمهوری ترکیه آغاز شد و در سال ۱۹۶۰ ایده ایجاد موزه حمل و نقل هوایی در استانبول شکل گرفت . با بازدید از این موزه پیشرفت ترکیه را در صنعت هوائی از نزدیک مشاهده خواهید کرد . این موزه یکی از جذاب ترین دیدنی های استانبول به شمار میره .

museum_clipart1در سال ۱۹۶۶ ، ابتدا سازمان موزه حمل و نقل هوایی تاسیس شد و پس از آن برای اولین بار این موزه بازگشایی شد و بعضی از قسمت های اشیاء کوچک که از طرف هوانوردان و خانواده ای آنان به آنجا اهدا شده بود به نمایش گذاشته شد . از جمله لباس و مدال فتحی بیگ اولین شهید حمل و نقل هوایی ترکیه . اگه تور استانبول نوروز ۹۵ رو انتخاب کردین بهتره بازدید از این موزه رو تو برنامه تون جا بدین .
موزه صنایع هوائی استانبول
موزه صنایع هوائی استانبول
آدرس موزه صنایع هوایی استانبول : Yeşilköy, 34149 İstanbul, Turkey
ساعات بازدید از موزه صنایع هوایی استانبول : همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر .