هتل‌های لوکس استانبول

تور استانبول- براي اقامت در استانبول، اگر خيلي اهل گشت و گذار هستيد و ترجيح مي‌دهيد از جاهاي ديدني دور نباشيد، بهتر است که در يکي از دو محله‌ي تقسيم يا سلطان‌احمد هتل بگيريد. تقسيم اصلي‌ترين بخش جديد استانبول در قسمت اروپايي و سلطان‌احمد مرکز بخش قديمي در همين قسمت است. هر دوي اين‌ها به مراکز خريد و ديدني‌هاي تاريخي نزديک هستند و هتل‌هايي با سرويس‌هاي متنوع و قيمت‌هاي متوسط دارند؛ ولي براي يک هتل لوکس‌تر با چشم‌اندازي به درياي مرمره، بايد در بخش غربي و اطراف فرودگاه جستجو کنيد.
هتل هيلتون بسفرس
هتل پرا پالاس
هتل ديوان استانبول
هتل اينترکنتيننتال
هتل سوئيسوتل
هتل رديسون بلو پرا
هتل رامادا پلازا سيتي سنتر
هتل سلطانيا
هتل گزي
هتل ريتز کارلتون
? هتل هيلتون بسفرس هتل هيلتون بسفرس
هتل هيلتون بسفر(Hilton Istanbul Bosphorus) در نيمه اروپايي شهر واقع شده و مشرف به تنگه بسفر است. اتاق‌هاي روشن و دلباز هتل هيلتون همگي داراي يک نشيمن اختصاصي هستند و تراسي دلباز به سوي بسفر و يا باغ دارند. پنجره‌هاي بزرگ، سيستم عايق صدا، پرده‌هاي کلفت که اتاق را تاريک‌ مي‌کنند و حمامي از سنگ مرمر يک استراحت دلچسب را برايتان خواهد ساخت. هتل هيلتون دو رستوران چيني و لبناني دارد که غذاهايشان محشر است و بوفه صبحانه‌اي که تنوعش انتها ندارد. هتل همچنين داراي يک سالن ورزش شبانه‌روزي با کلاب تنيس و کلا‌س‌هاي ايروبيک، استخر روباز و حمام ترکي است. هتل تا متروي تقسيم ?? دقيقه فاصله دارد و مسجد ايا صوفيه، توپکاپي و مسجد آبي به راحتي در دسترس هستند.

? هتل پرا پالاس هتل پرا پالاس
هتل پرا پالاس (Pera Palace) در سال ???? تاسيس شده و با طراحي ويژه نئوکلاسيک، هنر جديد و سبک‌هاي شرقي خود بيش از آن که هتل باشد يک موزه به حساب مي‌آيد. اتاق‌هاي بزرگ و دلباز هتل پرا پالاس با مبلماني کلاسيک و چيدماني منحصر به فرد که ترکيبي از سبک اروپايي و عثماني است، منظره خيره‌ کننده‌اي از شهر و گاهي حتي «گُلدن هورن» يا شاخ طلايي را به نمايش مي‌گذارد. رستوران «آگاتا» که با غذاهاي فرانسوي، ايتاليايي و ترکي و نانوايي فرانسوي که شکلات‌ها و کيک‌هايي لذيذ سرو مي‌کند، بهترين مکان براي يک شام و يا عصرانه مفصل در تراس شرقي و زير نور ستارگان است. هتل پرا پالاس همچنين داراي مرکز اسپا، استخر سرپوشيده، حمام ترکي، سونا و جکوزي و اينترنت پر سرعت در تمامي قسمت‌هاست. هتل پرا پالاس تا متروي تونل استيشن پنج دقيقه فاصله دارد و موزه پرا، برج گالاتا و خيابان استقلال در دو کيلومتري آن هستند.

? هتل ديوان استانبول هتل ديوان استانبول
هتل ديوان استانبول (Divan Istanbul) واقع در منطقه شيشلي است که محله‌ تجمع هتل‌هاي پنج ستاره استانبول به حساب ‌مي‌آيد. اين هتل به خاطر داشتن امکاناتي مانند اتاق کنفرانس، اينترنت پر سرعت و دسترسي راحت به فکس گزينه مناسبي براي سفرهاي کاري محسوب مي‌شود و اتاق‌هاي آن داراي سيستم تهويه مطبوع، تلويزيون ال‌اي‌دي، ميني بار و چاي/قهوه ساز هستند. مسافران مي‌توانند پس از گذراندن يک روز کاري و يا گشت و گذار و خريد در سالن ورزش، استخر سر پوشيده، مرکز اسپا و حمام ترکي خستگي از تن به در کنند. هتل ديوان استانبول تا متروي شيشلي ?? دقيقه فاصله دارد و کاخ دولما باغچه و پل بسفر در پنج کيلومتري آن هستند.

? هتل اينترکنتيننتال هتل اينترکنتيننتال
هتل اينترکنتيننتال (InterContinental Istanbul) واقع در قلب استانبول و در چند قدمي ميدان تقسيم است. اتاق‌هاي هتل اينترکنتيننتال داراي سيستم تهويه مطبوع، حمام‌هايي با سنگ مرمر و تلويزيون ال‌سي‌دي است و برخي از اتاق‌ها، نمايي باشکوه از بسفر و ميدان تقسيم دارند. رستوران بين‌المللي زعفران يکي از چندين رستوران‌هاي هتل است که با نمايي پانوراما از بسفر، هفت منوي مختلف از بهترين غذاهاي جهان دارد. از امکانات تفريحي ورزشي هتل اينترکنتيننتال نيز مي‌توان به استخر روباز، تراس آفتاب و همچنين استخر آب گرم اشاره کرد. علاوه بر اين مهمانان مي‌توانند از سالن ماساژ، حمام بخار اصيل ترکي و سوناي سوئدي نيز استفاده کنند. هتل اينترکنتيننتال تا متروي تقسيم پنج دقيقه فاصله دارد و کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مرکز خريد جواهر در سه کيلومتري آن هستند.

? هتل سوئيسوتل هتل سوئيسوتل
هتل پنج ستاره سوئيسوتل (Swissotel) از مجموعه هتل‌هاي پيشرو جهان است که در قلب استانبول و در کنار باغي زيبا واقع است و نمايي زيبا به بسفر دارد. هتل سوئيسوتل داراي اتاق‌هاي دلباز و زيبا با دکوراسيوني به سبک سنتي اروپايي، حمامي لوکس و منظره‌اي نفس‌گير از قسمت تاريخي شهر است. از امکانات ورزشي آن نيز مي‌توان به مرکز اسپا، استخر سرپوشيده آب گرم، سالن ورزش و حتي کلاس‌هاي پيلاتس اشاره کرد. سوئيسوتل تا متروي کاباتاش ?? دقيقه فاصله دارد و اطرافش پر از رستوران‌، کافه‌ و مرکز خريد است.

? هتل رديسون بلو پرا هتل رديسون بلو پرا
هتل رديسون بلو پرا (Radisson Blu Pera) واقع در قلب تاريخي استانبول و در چند قدمي خيابان استقلال، کافه‌ها، رستوران‌ها و گالري‌هاي هنري آن واقع است. اتاق‌هاي هتل رديسون بلو پرا با دکوراسيوني زيبا و مجلل و مجهز به سيستم تهويه مطبوع، صندوق امانت ديجيتال، قهوه‌ساز و چايي‌ساز، تلويزيون و حمام هستند. شما مي‌توانيد در حالي که روزتان را در تراس هتل و با تماشاي منظره زيباي استانبول و شاخ طلايي آغاز مي‌کنيد، صبحانه‌اي مفصل و شاهانه ميل کنيد. هتل رديسون بلو پرا همچنين داراي مرکز اسپا، استخر سرپوشيده، حمام ترکي، سونا، جکوزي و اينترنت پرسرعت در تمامي قسمت‌هاست. هتل تا متروي تونل اسکوئر پنج دقيقه فاصله دارد و کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سليمانيه در سه کيلومتري آن هستند.

? هتل رامادا پلازا سيتي سنتر هتل رامادا پلازا سيتي سنتر
هتل رامادا پلازا سيتي سنتر (Ramada Plaza Istanbul City Center) واقع در منطقه شيشلي است و دسترسي آساني به ميدان تقسيم، موزه نظامي استانبول و نمايشگاه مرکزي دارد. اتاق‌هاي هتل رامادا سيتي سنتر استانبول داراي سيستم تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره‌اي، حمامي بسيار لوکس با وان و سشوار و اينترنت رايگان هستند. علاوه بر استخر روباز، حمام ترکي، سونا و سالن اسپا، يک سالن فيتنس بسيار مجهز هم در هتل رامادا سيتي سنتر استانبول در اختيار مهمانان است. هتل دقيقا مقابل ايستگاه متروي عثمان بي واقع شده است و به کمک مترو در تمام استانبول راحت تردد ميکنيد.

? هتل سلطانيا هتل سلطانيا
هتل سلطانيا (Hotel Sultania) مانند اسمش اقامتگاهي اشرافي براي مسافراني به حساب مي‌آيد که مي‌خواهند علاوه بر لذت بردن از شهر زيباي استانبول، تشريفات اقامتشان هم زياد باشد. فضاي هتل، لابي و رستوران‌هاي آن يک موزه ديدني هستند و اتاق‌ها شبيه به اتاق‌هاي کاخ‌هاي عثماني طراحي شده‌اند. سلطانيا يکي از ده هتل اول استانبول در رتبه تريپ‌ادوايزر است که برنامه‌هاي جشن شبانه ترکي دارد و امکان رزرو کشتي و قايق اختصاصي را نيز براي مهمانانش فراهم مي‌کند. بوفه صبحانه بسيار مفصل است و در رستوران زيباي هتل سرو مي‌شود. هتل سلطانيا همچنين شامل يک حمام بسيار زيباي ترکي، استخر سرپوشيده، سالن ماساژ، اسپا و اجاره دوچرخه است.