5 راهنمایی مهم برای متناسب ماندن و داشتن یک شیوه زندگی سالم در دبی

دبی یک شهر عالی برای اقامت است. زرق و برق، فرصت ها، تنوع و دیدن اینکه چقدر سریع همه چیز در اینجا پیشرفت می کند، شگفت انگیز است. با این همه اینها درگیری های زندگی در اینجا بسیار زیاد است  که گاهی اوقات می تواند برای مدیریت استرس ، چالش برانگیز باشد. در اینجا چند نکته ای وجود دارد که از دیدگاه ما به شما کمک می کند که در زندگی دبی شیوه زندگی سالم داشته باشید و تناسب اندام خود را حفظ کنید.
1. زمان و فعالیت های خود را تنظیم کنید.
کار، سرگرمی، ورزش، خواب، همه چیز قطعا برای ما بسیار مهم است؛ اما همه در حد اعتدال! زیاده روی در هر  چیزی می تواند به زیان ما باشد، بنابراین هنگامی که به دنبال بهبود و حفظ تناسب اندام و سلامت خود باشید، شیوه زندگی متعادل بسیار مهم است. با دانستن اولویت هایتان شروع کنید. آنچه که برای شما و اطرافینتان مهم است را بررسی کنید. بسته به مرحله ای که در آن زندگی می کنید، تحصیلات، حرفه و خانواده، نیاز به تمرکز انرژی های مختلف دارید. مهمترین نکته در اینجا این است که از درگیر شدن در پروژه های بزرگ به صورت همزمان اجتناب کنید . تفکر مثبت، برنامه ریزی و فاصله گرفتن از وظایف به شما کمک می کند که کار خود را بهتر و مفید تر انجام دهید!
2. خوردن درست، خوردن کامل
"قبلا امتحان کردم"، "بله انجام میدهم " این چیزی است که معمولا وقتی که ما در مورد خوردن درست صحبت می کنیم از مردم می شنویم. ما همه مایلیم که آن را 2 روز انجام دهیم و 4 روز بعدی تقلب کنیم. رژیم غذایی خوب لزوما به معنی خوردن همه چیزهای مورد علاقه شما نیست. این بدان معنی است که  هم آنچه را دوست دارید و هم آنچه را که مهم است ، می خورید. بهترین راه برای اطمینان از اینکه شما، مواد غذایی خوبی می خورید، اضافه کردن برخی از مکمل های ضروری و اضافی به رژیم غذایی است.

بنابراین، در اینجا برخی از غذاهای روزمره  ساده، که پیدا کردنشان نیز راحت است، معرفی میکنیم .تمام آنها به راحتی در سوپر مارکت ها دبی موجود است، می توانیم آنها را در هر وعده غذایی خودمان به طور روزانه برای تآمین مواد مغذی بگنجانیم.

 

  • توت و پرتقال - منبع عالی ویتامینC است
  • تخم مرغ - پروتئین های عالی
  • لوبیا– طبخ آسان
  • ماهی قزل آلا - برای اسیدهای چرب امگا 3 ضروری
  • آجیل - یک میان وعده برای هر زمان از روز
  • سیب زمینی شیرین - یک عنصر عالی در سالاد شما
  • کلم بروکلی، اسفناج و آووکادو - هرگز با سبزی ها اشتباه نگیرید
  • شیر و ماست - مصرف زیاد لبنیات
  • چیا و دانه های کتان - برای مواد مغذی اضافی مکمل

3. رژیم تناسب اندام خود را تنظیم کنید
با توجه به برنامه شلوغ کاری، رها کردن تمرینات تناسب اندام آسان است. با این حال گاهی اوقات باید تصمیم بگیریم که زمانی را برای آن اختصاص دهیم . برنامه رژیم تناسب اندام خود را در هفته تنظیم کنید به این ترتیب شما قادر خواهید بود که نه تنها زندگی شخصی خود را با آن تنظیم می کنید،  بلکه به خودتان نیز کمک می کنید که سالم و متناسب باشید. در ابتدا، ممکن است آن را دو بار یا سه بار در هفته شروع کنید.
دبی گزینه های تناسب اندام زیادی را برای فعالیت های داخل خانه  و در محیط باز ارائه می دهد.  از میان ورزش های دویدن در ورزشگاه، تناسب اندام، یوگا، پیلاتس، زومبا و غیره شما می توانید انتخاب کنید. بسیاری از استودیوهای تناسب اندام در تمام زمینه ها وجود دارند که می توانید بسته به آنچه برای شما مناسب است، به آنها بپیوندید.
4. یک سرگرمی را انتخاب کنید
دبی می تواند یکی از شهرهایی باشد که در آن زمان بسیار سریع پرواز می کند و 24 ساعت برای فعالیت های آن بسیار کم است. بنابراین برای اطمینان حاصل کنید که زمانی را نیز برای لذت بردن اختصاص میدهید،یک سرگرمی را انتخاب کنید. این سرگرمی مهمتر از آنکه در فعالیتهای جسمانی دخیل باشد، پس از سرگرمی و / یا یادگیری یک مهارت جدید دارای مزایای ذهنی زیادی نیزهست. اگر همین حالا یک سرگرمی در فضای باز و یا خانه دارید،برای آن زمان تنظیم کنید، دوستان خود را همراه کنید و از آن لذت ببرید. و اگر در حال حاضر سرگرمی  ندارید، فعالیت های جدید را امتحان کنید. در دبی فرصت هایی برای یادگیری مهارت های جدید از ورزش های رزمی ویوگا گرفته تا اشکال سنتی تر ورزش مانند صخره نوردی ، بوکس، یا قایقرانی وجود دارد.
5. استراحت کنید
وقتی تلاش می کنید که در دبی متناسب و سالم بمانید و نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید،کافی است کمی استراحت کنید! شما می توانید در تعطیلات به مکان های عالی نزدیک دبی برویدکه چندان هم گران قیمت نیستند. مقصد هایی مانند سریلانکا، تانزانیا، نپال، گرجستان و غیره فقط با چند ساعت پرواز مستقیم از دبی در دسترس هستند و نیازی نیست چندین روز در پرواز بمانید.
همچنین می توانید خود را به یک عقب نشینی مفید مهمان کنید. این که شما به دنبال کاهش استرس هستید، یا جوان شدن خودتان، از دست دادن وزن یا پیدا کردن یک تعادل سالم، عقب نشینی یک راه عالی برای کمک به شما در رسیدن به عادت غذا خوردن و ورزش منظم است. علاوه بر این، همیشه یک عقب نشینی و تغذیه روح در میانه راه می تواند ایده عالی باشد!