سواحل غربی آنتالیا منطقه کمر

تعداد زیادی از مسافرینی که با تورترکیه به شهر آنتالیا سفر میکنند منطقه کمر آنتالیا را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب میکنند .

منطقه کمر و بعد از آن مناطق فاسلیس ، الیمپوس ، فینیک ، آری کاندا ، کاله ، ککوا ، کاس ، کالکان ، پاتاراکینیک در بخش غربی شهر آنتالیا واقع شده اند .معروف ترین منطقه در بخش غربی شهر آنتالیا منطقه کمر میباشد که پر از هتلهای مختلف میباشد . در اغلب پکیج های تور آنتالیا هتل های کمر را میتوانید برای تعطیلات خود انتخاب کنید . هتل های معروفی از جمله هتل ریکسوس سان گیت ، هتل اورنج کانتی و هتل کویین الیزلبت در منطقه کمر قرار دارند .

اگر 10 سال گذشته به این مطقه سفر می کردید با منطقه توریستی کوچکی مواجه میشدید که تعدادی هتل و 2 خیابان داشت و فقط در فصل تابستان چند مغازه ای که در این خیابان قرار داشت باز بودند و برای هر خریدی بابد به مرکزآنتالیا که حدوداٌ درفاصله یک ساعته منطقه کمر قرار دارد مراجعه می کردید . اما امروزه این منطقه توریستی کوچک تبدیل به شهرستانی کوچک و توریستی و پر از هتل های 4 و5 ستاره شده است ویک بندر تفریحی کوچک تعداد زیادی رستوران کافی شاپ و مغازه های مختلف دارد .