تحصیل و اعزام دانشجو به آمریکا

رويکرد پيشرووانه دانشگاه هالتHULT UNIVERSITY در ارائه آموزش تجاري کاربردي و مفيد، رشته هاي مقطع کارشناسي را در اين دانشگاه براي دانشجوياني که در پي رشد در محيط تجارت بين الملل هستند، جذاب کرده است.

اقتصاد جهاني امروز بيشتر به سود اشخاصي است که مي توانند از مرزها عبور کنند و فرهنگ هاي گوناگون را درک کنند و در زمينه اي بين املللي فعاليت کنند. دانشگاه هالت تجربه اي بي رقيب و صمينامنه ارائه مي کند و با همکاري اتباع 140 کشور دنيا که در مجموع به 105 زبان سخن مي گويند، از کارشناسان آشنا با بازارهاي آمريکايي، اروپايي و کشورهاي در حال توسعه بهره مي گيرد. دانشجويان دانشگاه هالت در حالي از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي شوند که مي توانند در محيط بين المللي کامياب شوند و به سرعت با محيط هاي گوناگون بين المللي هماهنگ شوند. مهاجرت به آمريکا

دانشگاه برنامه اي دارد با عنوان "پويايي جهاني"، که در قالب آن، شما مي توانيد در يکي از شعبه هاي اين دانشگاه در يکي از کشورهاي جهان ثبت نام کنيد و سپس، سه ماه در دو شعبه ديگر اين دانشگاه درس بخوانيد. براي نمونه، شما مي توانيد در شعبه دانشگاه هالت در بوستون ثبت نام کنيد، و سپس از شعبه آن در لندن يا سائو پائولو، به شعبه آن در شانگهاي سفر کنيد. شما همچنين مي توانيد نخست به شعبه سان فرانسيسکو منتقل شويد و از آنجا به دوبي يا نيويورک برويد. شما مي توانيد بدون واسطه، پر رونق ترين اقتصادهاي جهان را بررسي کنيد و از نزديک، رويه هاي مختلف بين المللي را مشاهده کنيد.

از زماني که شما وارد دانشگاه هالت مي شويد تا پايان فارغ التحصيلي، کارکنان اين دانشگاه ها در هر قدم همراه شما خواهند بود. گروهي متعهد و با تجربه از افراد حرفه اي در بخش هاي مختلفي همچون استخدام، پذيرش، مهاجرت، خدمات دانشجويي، و خدمات اشتغال تلاش مي کنند که تجربه شما در دانشگاه هالت، بدون نگراني و دغدغه باشد.

دانشگاه هالت همچنان به رشد شتابان خود در رتبه بندي دانشگاه هاي تجارت در جهان ادامه مي دهد و هم اکنون، در زمره يک درصد نخست در ميان دانشگاه هاي تجارت جهان است. در رتبه بندي دانشگاه اکونوميست، دانشگاه هالت در آمريکا رتبه 21 و در سراسر جهان رتبه 31 را در اختيار دارد. اين دانشگاه در رتبه بندي روزنامه فايننشال تايمز، رتبه 57 جهاني را در اختيار دارد. اين دانشگاه در رتبه بندي روزنامه فايننشال تايمز در زمينه تجارت بين الملل، تجربه بين المللي، پويايي بين المللي، دانشگاه هاي بين المللي و هيئت علمي بين المللي، جزو 10 دانشگاه نخست دنيا به شمار مي آيد.

رشته هاي کارشناسي ارشد و دکترا که به سبک آمريکايي ارائه مي شوند، همواره از بالاترين استاندارد در زمينه آموزش تجاري به شمار مي آمده اند. دانشگاه هالت در اتحاديه دانشگاه هاي نيوانگلند عضويت دارد و معناي اين مسئله اين است که اگر شما در هر يک از شعبه هاي اين دانشگاه تحصيل کنيد، مدرک شما يک مدرک آمريکايي به شمار مي آيد.

با توجه به تنوع دانشجويان حاضر در دانشگاه هالت، شما با تحصيل در اين دانشگاه مي توانيد شبکه ارتباطات بين المللي خود را گسترش دهيد. شما بعد از فارغ التحصيلي به شبکه فارغ التحصيلان هالت با بيش از 9 هزار عضو متصل مي شويد. تنوع بي رقيب هالت نه تنها دوستي هاي بلند مدت و ارتباطات جهاني ايجاد مي کند، تجربه اي دست اول براي از کار و فعاليت در محيط هاي بين المللي ارائه مي کند. (موسسه حقوقي ملک پور نماينده رسمي دانشگاه هالت ميباشد.)

بر خلاف ساير دانشگاه هاي تجاري که مبتني بر پژوهش هستند، بيشتر اعضاي هيئت علمي دانشگاه هالت تمرکز خود را بر مسائل عملي گذاشته اند. بعضي از اين اعضا، در شرکت هايي نظير شرکت مشاوره بازرگاني مککينزي، شرکت کوکا-کولا، بانک کرديت-سوئيس کار کرده اند و بعضي از ديگر اعضا، خود کارآفرين بوده و اختراعاتي به ثبت رسانده اند. اساتيد دانشگاه هالت، هم در کشورهاي توسعه يافته کار کرده اند و هم در کشورهاي در حال گسترش حضور داشته اند که اين مسئله، ديدگاه منحصر به فرد درباره تجارت جهاني به شما ارائه مي کند.

دانشگاه هالت، در زمينه هاي مختلف آموزش بازرگاني پيشتاز است : بازارهاي نوظهور، بازاريابي ديجيتال، کارآفريني اجتماعي و زمينه هاي ديگر. شما همزمان با تحصيل در رشته هاي ديگر، اين فرصت را داريد که در رشته مديرت پروژه ادامه تحصيل دهيد. دانشگاه هالت همچنين بزرگترين رقابت دانشجويي جهان را در خصوص آموزش تجارت ارائه مي کند. به تازگي، بيل کلينتون، رئيس جمهور پيشين آمريکا، رقابت دانشگاه هالت را يکي از بهترين ايده ها براي تحول در جهان ناميده است.